بخاطر صلاح مسئولان کشوری، فرماندهی شمالغرب کشور را پذیرفتم 02 آگوست 2021
سردار سرتیپ بابازاده:

بخاطر صلاح مسئولان کشوری، فرماندهی شمالغرب کشور را پذیرفتم

فرمانده سپاه استان اردبیل در جلسه شورای اداری گفت: به خاطر صلاح مسئولان کشوری مسئولیت جدیدم را در قرارگاه عاشورا پذیرفته‌ام و امیدواریم این دوره از مسئولیت با خدمتگزاری شایسته برای مردم کشور و استان اردبیل همراه باشد.