همایش شهدای روحانی و طلاب در اردبیل برگزار می‌شود
همایش شهدای روحانی و طلاب در اردبیل برگزار می‌شود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری همایش شهدای روحانی و طلاب در اردبیل خبر داد.

به گزارش آذرسلام، حجت‌الاسلام میثم فیاضی پیش از ظهر امروز در نشست خبری همایش بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه استان اردبیل اظهار کرد: همایش بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه استان اردبیل با شعار «تعهد سرخ از حجره تا سنگر»، ۹ بهمن ماه در اردبیل برگزار می‌شود. این همایش مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی کشور و هم‌چنین کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل است.

وی افزود: امروز پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هم‌چنان ثمره این شجره طیبه را در تمام جهان مشاهده‌ می‌کنیم.

رئیس همایش بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه اردبیل بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی یک انقلاب مردمی بود و اقشار مختلف مردم برای پیروزی آن پا به عرصه گذاشته بودند. در طول این ۴۳ سال نیز همچنان حمایت و شور و شعور مردمی از این انقلاب در صحنه‌های مختلف قابل مشاهده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: یکی از اقشاری که در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشته‌اند علما، روحانیون و طلاب بوده‌اند.

فیاضی عنوان کرد: علما و روحانیون در طول سال‌های گذشته همواره نشان داده‌اند که در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌ و در هشت سال دفاع مقدس نیز به دفاع از کشور پرداخته و ۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده‌اند.

رئیس همایش بزرگداشت شهدای روحانی و طلبه اردبیل ادامه داد: برگزاری چنین همایش‌هایی به نوعی استمداد از شهدا برای حل مشکلات است. دشمنان انقلاب و ملت ایران هر چقدر توطئه‌ کنند و قصد تضعیف قدرت ایران اسلامی را داشه باشند موفق نخواهند شد و ملت آگاه و بصیر ایران در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند.

وی گفت: ما کماکان برای دفاع از حریت، انقلاب و اسلام دنباله رو شهدای والامقام خود هستیم و همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس به دفاع از  کشور پرداختیم هم‌چنان آماده دفاع از قدسیت و آزادگی خود هستیم.

انتهای خبر/