آیت الله عاملی: طرحهای عمرانی سرعت گیرد/نیکزاد: اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای چهاربانده شدن جاده سرچم
آیت الله عاملی: طرحهای عمرانی سرعت گیرد/نیکزاد: اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای چهاربانده شدن جاده سرچم
آیت الله عاملی در دیدار مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: انتظار داریم نمایندگان برای بهبود اوضاع کشور و عمران و آبادانی استان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش آذرسلام، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با وحدت رویه، همدلی و آگاهی کامل از وظایف خود، پیگیر اجرای طرح‌های عمرانی بوده و با ابتکار و نوآوری، زمینه ایجاد تحولات را در جامعه فراهم کنند.

وی افزود: انتظار داریم نمایندگان برای بهبود اوضاع کشور و عمران و آبادانی استان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: طرح‌های نیمه‌تمام استان همچون راه‌آهن، چهار بانده شدن جاده سرچم، آبرسانی به روستاها، اشتغال و سرمایه‌گذاری در پتروشیمی و … باید به صورت جدی و با همدلی و همفکری تمامی نمایندگان استان، مورد توجه واقع شده و بررسی شود.

 وی گفت: رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان، بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را رفع کرده و از بروز آسیب‌های مختلف جلوگیری می‌کند که در این زمینه تلاش‌هایی قابل تحسین انجام شده است.

 اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان برای چهاربانده شدن جاده سرچم

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در این دیدار اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قول داده‌اند بدون ورود به مباحث سیاسی و جناحی، با وحدت و همدلی، فقط بر وظایف خود متمرکز شوند و تاکنون نیز اقداماتی در همین راستا صورت گرفته است..

سیدغنی نظری افزود: شاخص‌ترین این اقدامات استفاده از ۹۰۰ میلیارد تومان فاینانس داخلی بانک‌ها است که  ۴۰۰ میلیارد تومان توسط بانک صادرات برای چهاربانده شدن محور اردبیل- سرچم اختصاص داده شده و به زودی ۱۵۰ میلیارد تومان برای راه پارس آباد اختصاص می‌یابد که نماینده پارس آباد پیگیر این امر است.

 نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص یک‌صد میلیارد تومان برای پروژه کلور- درام و ۲۴۳ میلیارد تومان برای پایاب سد کوثر از جمله قدم‌های مثبتی است تا علاوه بر بودجه‌های دولتی، از ظرفیت بانک‌ها نیز برای حل مشکل طرح‌های عمرانی استفاده نماییم.

انتهای پیام/