چهار بانده اردبیل – سرچم، چهار باند از می‌شود
چهار بانده اردبیل – سرچم، چهار باند از می‌شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه چهار بانده اردبیل - سرچم به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت دار از طرف اردبیل تداوم دارد و به زودی از سمت سرچم آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، علی نیکزاد در بازدید از محور مواصلاتی اردبیل – سرچم اظهار داشت: یکی از مشکلات و مسائل مهم و اساسی استان اردبیل در مناطق مختلف در حوزه راه‌ها و محورهای مواصلاتی است که برطرف کردن آن مورد پیگیری جدی قرار گرفته است.

وی از آغاز پروژه چهار بانده اردبیل به سرچم از سمت سرچم خبر داد و افزود: آغاز پروژه چهار بانده اردبیل – سرچم به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار از طرف اردبیل تداوم دارد و به‌زودی از سمت سرچم آغاز می‌شود.

نیکزاد تامین اعتبارات لازم برای این پروژه را ضروری دانست و تصریح کرد: به‌منظور تسریع در روند اجرای پروژه‌ چهار بانده اردبیل-سرچم تامین اعتبارات لازم برای این پروژه ضروری است و باید مورد پیگیری قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: انجام عملیات از هر دو سمت سبب تسریع در روند اجرایی پروژه خواهد شد که این پروژه در نهایت از هر دو سمت به تونل‌ها خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه راه‌آهن اردبیل ادامه داد: در حال حاضر پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه به عنوان یکی از طرح‌های عمرانی بزرگ کشور شناخته می‌شود و با اختصاص اعتبارات لازم با اهتمام ویژه‌ای در حال اجرا است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم