مقام معظم رهبری: بانکها غلط می کنند بنگاه داری می کنند
مقام معظم رهبری: بانکها غلط می کنند بنگاه داری می کنند
مشتریان بانک کشاورزی شهرستان پارس آباد نسبت به وعده سرخرمنی سپرده گذاران بعد از یک سال ابراز تأسف و نارضایتی کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام اردبیل،عده ای از اهالی و صاحبان حساب و مشتریان یکی از شعبات بانک کشاورزی پارس آباد با ارسال مستنداتی از اقدام و عملکرد این بانک کشاورزی، آن را موجب نارضایتی و بدبینی مردم به دولت انقلابی و شیوه مدیریتی این بانک ارزیابی کردند.

 

خبرنگار ما در گفتگو با تعدادی از مشتریان این بانک شهرستان مرزی عنوان کرد: مدیریت شعبه بر حسب ابلاغیه و بخشنامه عمومی بانکها وعده پرداخت تسهیلات به سپرده پول مشتریان بعد از ۶ماه را می دهد اما درست در موعد سررسید با بهانه های بانکی هر ماه این وعده را به تاخیر انداخته و در آستانه سال جدید از بسته شدن مجوز تسهیلات خبر می دهد!؟.

 

یکی دیگر از مشتریان این بانک افزود: مبلغ نزدیک به یک میلیارد تومان با قرارداد ۶ماهه ودیعه نزد بانک سپردم،بعد از سپری شدن ۶ماه از سوی مدیر دو ماه دوماه تمدید و بهانه تراشی شد و در آستانه سال ۱۴۰۲ از من سند بانکی و تعهد دفتر خانه خواستند.

وی گفت: با وجود اینکه همه مراحل بانکی سپرده و تعهد ضمانت بانکی در دفتر اسناد رسمی را انجام دادم،النهایه رییس بانک گفت،متاسفانه جلو وام بسته شده و عملا امکان پرداخت وجود ندارد!.

 

وی گفت: بعد از نزدیک یک سال سپرده مبلغ یک میلیاردی اینجانب نه تنها وامی ندادند و خسارت یا سودی بابت آن ندادند بلکه نزدیک به ۲۰میلیون تومان بابت تعهد محضری دفترخانه و ضمانتها به من ضرر زدند و خسارتی که از محل برنامه ریزی آتی با تسهیلات را داشتیم مانند؛ خرید مسکن یا خودرو با توجه به تورم موجود غیرقابل جبران است.

 

این مشتری و شهروند پارس آبادی گفت: حتی متصدیان و کارمندان بانکی نسبت به این رفتار اعتراض و تعجب کرده و در پاسخ با عتاب و تندی رییس بانک سر جای خود نشستند!؟.

 

پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام آماده بازنشر مشکلات مشتریان و مستندات آنان و البته دریافت جوابیه بانک کشاورزی شهرستان پارس آباد در تنویر افکار عمومی و مشتریان این شهر است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده
  • منبع خبر : تولیدی