مدیرکل جهاد کشاورزی استان اردبیل:تعامل با رسانه ها در اولویت باشد
مدیرکل جهاد کشاورزی استان اردبیل:تعامل با رسانه ها در اولویت باشد
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی این سازمان گفت:تعامل با رسانه ها باید سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، نادر تقی زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل در جلسه تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی این اداره گفت: هنر روابط عمومی ارتباط دوسویه و تعامل حسنه با رسانه ها باید باشد.

نادر تقی زاده افزود: رسانه ها بعنوان نماینده افکارعمومی وپل ارتباطی بین مردم و مسئولان تلقی می شوند و هنر روابط عمومی ها برای نیل به اهداف ترسیم شده ارتباط و تعامل سازنده با رسانه ها باید باشد.

وی فعالیت در رسانه را کار جهادی دانست و افزود: صاحبان رسانه ها با نازلترین حقوق و دستمزد و بدون توقع شبانه روزی در راستای توسعه و تعالی جامعه تلاش و در حقیقت کار جهادی می کنند.
وی رسانه ها را بازوی کمکی و فکری روابط عمومی ها قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: در کنار انعکاس فعالیت ها و عملکرد مسئولان ، رسانه ها مطالبه گر بوده وپیگیر مشکلات و مطالبات مردم از مسئولان باشند و با انتقادات بجا و درست و پیشنهادات سازنده کمک حال آنان باشند.
تقی زاده جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و نهاد ها را مهم و حساس دانست و اظهار داشت: روابط عمومی ها با برقراری ارتباط اصولی و منطقی با مخاطبان نقش موثری در تبیین عملکرد اداره متبوعه دارند.
وی از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی اردبیل خواست با بهره گیری از تجارب و تخصص نیروها با تقویت ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی ضمن ایجاد اعتماد برای مخاطبین هدف ، در توسعه و پیشرفت اهداف سازمان موثر واقع شوند.
در این آیین از جاویدصحرایی مدیر روابط عمومی سابق تجلیل و حبیب احمدی بعنوان مدیر جدید معرفی شد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده