ماجرای ضرب و شتم در نارنجستان بدون نوبت رسیدگی شود
ماجرای ضرب و شتم در نارنجستان بدون نوبت رسیدگی شود
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ضمن اشاره به ماجرای داخراش نارنجستان قوام شیراز با تاکید بر اینکه امروز در عرصه یک جنگ ترکیبی هستیم و هرکس این موضوع را باور ندارد اطراف خود را نمی پاید، گفت: تذکر لسانی وظیفه همگانی است و اگر تنها شدید عرصه جنگ را خواهید باخت.

وی همچنین تاکید کرد: مسئله دیگر این است که دستگاه محترمی که این فرد خطاکار خود را وابسته به آن می داند باید پیگیر باشند که چرا یک نفر از جایگاه خودش باید سوءاستفاده کند؟ فرماندهی محترم مجموعه گفته بازرسی مجموعه قضیه را بررسی می کند که هم متشکریم و هم می خواهیم که این کار زود نتیجه‌اش را نشان دهد و کاری نکنیم مردمی که اینقدر شهید داده اند احساس کنند نسبت به ارزش‌های دینی که بچه‌هایشان کشته شدند برخی ها بی‌تفاوت هستند و خیلی برایشان مهم نیست.

وی افزود: این قضیه باید پیگیری شود و ما هم دنبال این مسئله را خواهیم گرفت که هر چه بگذرد مشمول مرور زمان نخواهد شد و حواس همه جمع باشد، دیده‌اید بنده آرام هستم اما یک جرم علنی و حرمت شکنی اینگونه انجام شود و هیچ واکنشی نشان داده نشود و مشمول مرور زمان شود را بنده به هیچ وجه رضایت نخواهم داد.

او در بخش پایانی خطبه امروز گفت: نکته دوم تشکر از امت حزب الله برای حضور حماسی در عاشورا است و در دهه محرم غوغا کردید. من گفتم دستتان را می‌بوسم اما سر من خاک پای عزاداران امام حسین(ع) که غوغا کردند در حالی که دشمنان قرآن و اهل بیت از یک طرف قرآن آتش می‌زدند و اصرار داشتند مردم در سینه زنی، حسینیه ها و مراسم عزا نیایند اما حرکت عظیم مردم تو دهنی محکم به تمام استکبار و عمله استکبار و دشمنان امام حسین(ع) و اهل بیت بود که این ملت خاکش از خاک اهل بیت گرفته شده و خلق شده است و تا هر چه جان دارد پای ارزش‌های اسلامی و ایمانی خود محکم خواهد ایستاد.

دژکام تاکید کرد: آفرین به شما مردم، به عزیزان جوانی که دشمن طمع کرده بود که به میدان  نمی آیند ولی چنان به سینه می زدند و چنان زنجیر می زدند و وسط میدان عزا اشک می ریختند که همه دنیا بداند، امام صادق(ع) فرمود شیعه ما را از خاکی آفریدند که ما اهل بیت آفریده شدیم و هر وقت ما غمگینیم آنها هم غمگین هستند و شما با غم امام زمان(عج) همراهی کردید.تشکر می‌کنیم از همه کسانی که بانی خیر شدند و تشکر از رسانه‌هایی که تلاش کردند اوج این خروش امت حزب اللهی رابه چشم جهانیان برسانند.

عظمتی که شما آفریدید بنده مطمئن هستم امام زمان(عج) جاهایی که در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رنج می برید همراه شماست و دعای امام زمان(عج) پشت سرتان است.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: سخن پایانی در هفته پیش رو هم سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی است و هم روز خبرنگار و هم روز بزرگداشت شهدای حرم است، آنهایی که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شدند و یاد این عزیزان شهید را گرامی می داریم و از خدا می‌خواهیم که از برکات بیشتر بهره‌مندشان کند و خانواده‌های معظم آنها عزیز هستند و بیش از پیش مورد اکرام و احترام امت اسلامی قرار بگیرند و همه ما بتوانیم در ادامه مسیر انقلاب اسلامی راه شهدا به ویژه شهید سلیمانی را آنچه که وظیفه مان است به خوبی انجام بدهیم.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : فارس