قصرسفید اردبیل، میزبان شهیدسلیمانی بود+عکس
قصرسفید اردبیل، میزبان شهیدسلیمانی بود+عکس
همزمان با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه تالار و رستوران در قصر سفید اردبیل معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام اردبیل، چهارمین سالگرد سردارسپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس امروز در تالار قصر سفید اردبیل گرامی داشته شد.

این مراسم به همت بسیج اصناف شهرستان اردبیل و باحضور؛ سرهنگ پاسدار علی حبیب زاده فرمانده سپاه شهرستان اردبیل، عسگر ارغوانی رییس اتاق اصناف استان اردبیل، سرهنگ پاسدار محمدعیسی پور رییس بسیج اصناف استان اردبیل، سیدمحمد هاشمی رییس سابق سازمان نظام مهندسی و دیگر حاضرین و به منظور تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج و رییس اتحادیه تالار و رستوران قبلی و جدید برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی حبیب زاده در این مراسم با گرامیداشت شجاعت و ایثار سردارشهید سلیمانی جایگاه او را در دلها ماندگار عنوان کرد.

حبیب زاده افزود:نسلها و دهه ها باید بگذرد تا شخصیت بزرگی چون سردار سلیمانی ها تربیت شود.

وی در ادامه بر تربیت نسل شجاع و مسئولیت پذیر تاکید و حجاب را مورد تاکید قرار داد.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در پایان با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا.س. شخصیت دختر پیامبر اسلام را برترین و بهترین الگوی زنان و دختران برشمرد.

عسگر ارغوانی رییس اتاق اصناف اردبیل نیز در این مراسم یاد و خاطره و ایثار شهید سلیمانی را گرامیداشت و بر تربیت همگان در مکتب شهید سلیمانی تاکید کرد.

در این مراسم با اهدائ لوح از خدمات سجادمهدی زاده رییس اتحادیه قبلی تالار و رستوران قدردانی و برای کامبیز ابوش زاده فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه تالار و رستوران آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این مراسم با اهدای لوحی از وحید قربانی نایب قهرمان رشته کاراته از اردبیل تحلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده
  • منبع خبر : تولیدی