غیرت مردم اردبیل از، حضرت ابالفضل .ع. است/اردبیل پای رهبر و انقلاب است
غیرت مردم اردبیل از، حضرت ابالفضل .ع. است/اردبیل پای رهبر و انقلاب است
سردار سلامی اردبیل را سرزمین سرهای بریده و دست‌های قطع شده دانست و افزود: مردم اردبیل همانند حضرت عباس(ع) وفادار به انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنرانی خود در کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل که با حضور چند هزار نفری مردم در سالن رضازاده اردبیل برگزار شد اظهار داشت: اردبیل دراای فرهنگ غنی بوده و خاستگاه دلاوران و سرداران و سرچشمه تشیع است.

سرلشگر سلامی تاکید کرد: نسل به نسل از همه آرمان های این نظام و انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به داشتن قهرمان و مفاخر درخشان برای ملت ها تشریح کرد: هر ملتی عقبه و قهرمان نداشته باشد چیزی برای فخر و غرور و راهروی ندارد و محکوم به شکست است.

وی وجود ۲۳۰ هزار شهید را پایه ها و ستونهای محکوم و استوار کشور برشمرد و ادامه داد: اگر پس نیافتادیم و در برابر دشمنان غدار ایستادیم به جهت دلاوری شهدا نام و یاد انان و نیز زنده بودن شهید و اثرگذاری اوست.

فرمانده کل سپاه کشور با تاکید ایستادگی راسخ در برابر فرعونیان و اندیشه های شیطانی به فرمایشات رهبری اشاره و گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب توطئه، فتنه کردند و با آوردن فیلم های هالیودی برای تسخیر افکار جوانان دنیا تلاش کردند و برای ایران نقشه ها کشیدند اما با داشتن رهبران شجاع و مدبر تاکنون ضربه ها و شکستهای سنگینی متحمل شده اند.

این فرمانده سپاه گفت: به اتکای امپراتوری رسانه ای خود تمام توان و قدرت خود از هر جهتی و بخشهایی وارد میدان شدند و امید واهی داشتند که دشواری و مشکل جدی پیش راه ایران قرار دهند اما هنوز هم ملت ایران را نشناخته اند!.

فرمانده کل سپاه پاسداران ملت ایران را ملتی فهیم و اگاه و عبرت اموز از تاریخ اسلام ارزیابی کرد و افزود: مردم قدرشناس ایران هیچ وقت ولی فقیه و رهبر خود را در میدان دشنمان تنها نخواهد گذاشت و در حقله مهرو وفا نگه خواهد داشت.

وی خطاب به حاضرین و ملت ایران گفت:  شما دشمن را خسته و فرسوده کردید و خواب و خیال و ارزوهای سراب گونه آنان را باطل کردید و اکنون این دشمن در حال زوال و افول است.

سرلشگر سلامی اردبیل را شهر حضرت ابالفضل .ع. معرفی کرد و گفت: عباس.ع. مظهر غیرت الهی و نماد شهامت، ایثار و از خود گذشتگی بود زیرا مردی که در اوج عطش و دسترسی به آب تحریم شده آب ننوشید، مّشک به دندان گرفت تا برای اهل حرم آب ببرد؛ اردبیل هم بخاطر عشق به عباس.ع. غیرت را سرلوحه زندگی خود قرار داده است.

سردار سلامی اردبیل را سرزمین سرهای بریده و دست‌های قطع شده دانست و افزود: مردم اردبیل همانند حضرت عباس(ع) وفادار به انقلاب هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان از مجالس شهدا به عنوان کلاس درس معرفت نام برد و همراهی با ولایت را خواسته همه شهدا از ما دانست.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده
  • منبع خبر : تولیدی