سپاه بن بست ها را گشوده است/سردار بابازده همیشه درمیان مردم بود
سپاه بن بست ها را گشوده است/سردار بابازده همیشه درمیان مردم بود
دکتر سید حسن عاملی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه استان اردبیل گفت: سپاه در بن بست ها به داد کشور رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت و پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بسیار مهم بوده و باید تلاش خود را انجام دهیم تا جایگاه سپاه در کشور بیش از این تبیین شود.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نظامی صرف نبوده و هر جا کشور در بن‌بستی قرار گرفته، سپاه عالمانه به آن ورود کرده و در حل مشکلات کشور موفق عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای تعالی کشور اقدامات بسیار مهمی انجام داده و در دورانی که پیشرفته‌ترین توطئه‌ها همچون جنگ نرم، توسط دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه کشور و نظام ما به راه افتاده در خنثی‌سازی این توطئه‌ها موفق عمل می‌کنند.

آیت‌الله عاملی تشریح کرد: خطیب بودن از جمله ویژگی‌های مهم فرمانده است که می‌تواند در مواقع حساس در حل مشکلات بسیار موثر باشد و سردار بابازاده در طول دوران خدمت خود به صورت موظفی عمل نکرده و همواره میان مردم بود به طوری که بیش از وظایف محوله، در خدمت به مردم و کشور، تلاش کردند.

 

انتهای خبر/