راه‌اندازی بخش کرونایی بیمارستان سبلان و امام رضا(ع)
راه‌اندازی بخش کرونایی بیمارستان سبلان و امام رضا(ع)
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متأسفانه در حال حاضر شوخی با کرونا کار دست مردم اردبیل داد و زنگ خطر در این استان با افزایش شیب تند مبتلایان به صدا در آمده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، شهرام حبیب‌زاده اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر شوخی با کرونا کار دست مردم اردبیل داد و زنگ خطر در این استان با افزایش شیب تند مبتلایان به صدا در آمده است.

وی با اشاره به این که به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های اردبیل بخش کرونای بیمارستان سبلان و امام رضا(ع) اردبیل راه‌اندازی شده است بیان کرد: متأسفانه روند مبتلایان به این بیماران هر روز نسبت به روز گذشته افزایش می‌یابد و تعداد جانباختگان نیز روند صعودی داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: وضعیت اردبیل در حال حاضر وخیم شده و ۷۰۰ نفر درخواست پذیرش در بیمارستان‌های اردبیل را داشتند که عده‌ای با توصیه پزشکان برای قرنطینه در خانه ارجاع داده شدند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: همه شهرهای استان به جز گرمی وضعیت قرمز پیدا کرده است که این مسئله سبب فرسایش کادر درمان و نیز ایجاد شرایط سخت و طاقت‌فرسا برای این مجموعه زحمتکش می‌کند که از مردم انتظار داریم این شرایط را درک کنند.

وی اظهار کرد: استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی باید در وهله نخست مورد توجه واقع شود چرا که این موضوع تا ۸۵ درصد انتقال ویروس را کاهش می‌دهد و از مردم خواهشمندیم برگزاری مراسمات و تجمعات را کنار بگذارند و به فکر سلامتی خود و مردم باشند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : راه‌اندازی بخش کرونایی بیمارستان سبلان و امام رضا(ع)
  • منبع خبر : تسنیم