سربازان فراری از خدمت شامل بخشودگی می شوند
سربازان فراری از خدمت شامل بخشودگی می شوند
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: سربازانی که خدمت سربازی را ترک کرده‌اند به عنوان فرار از خدمت سربازی تلقی می‌شود که در این زمینه با معرفی خود به یگان‌های مربوطه می‌توانند از بخشش سازمان قضائی برخوردار شوند.

به گزارش آذرسلام، کریم نوروزی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان اردبیل صبح امروز در کارگاه علمی و کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم در اردبیل اظهار داشت: با هدف پیاده‌سازی کلان سیاست دستگاه قضائی و سیاست تحولی به دنبال پیشگیری از وقوع جرائم هستیم که این مهم برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: وقوع جرم نیروهای مسلح هر چند آمار پایینی دارد اما در بحث پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یک بحث کاملا عقلانی، علمی و کارآمد و منصفانه درصدد هستیم تا منطبق با آموزه‌های دینی و امر به معروف و نهی از منکر اقدامات لازم و اساسی را به شکل مناسب و اساسی انجام دهیم.

نوروزی تصریح کرد: سربازانی که خدمت سربازی را ترک کرده‌اند به عنوان فرار از خدمت سربازی تلقی می‌شود که در  این زمینه با معرفی خود به یگان‌های مربوطه می‌توانند از بخشش سازمان قضائی برخوردار شوند که این فرصت بسیار ارزشمندی در راه خدمت به مردم و نیز ادامه فرآیند سربازی است.

وی اظهار کرد: تمام تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم مراسمات را به بهترین نحو برگزار کنیم و با رفع مشکلات موجود به تمامی اهداف خود در راستای بهبود وضعیت موجود گام‌های اساسی برداریم و با تربیت سربازان خدمت به نظام مقدس انقلاب اسلامی را در استان به عنوان رسالت مهم خود رقم بزنیم.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز با اشاره به بحث سربازی به عنوان فرصتی برای خودسازی و تربیت صحیح در جامعه اظهار داشت: در حضور عوامل نظامی، امنیتی و عقیدتی کارگاه دو روزه‌ای برگزار شده که به عنوان سربازان ولایت برای خدمت به مردم و خدمت به کشور آماده هستند.

انتهای خبر/