حفظ امنیت، احقاق حق، تظلم خواهی رسالت دستگاه قضاست
حفظ امنیت، احقاق حق، تظلم خواهی رسالت دستگاه قضاست
ناصر عتباتی در مراسم معارفه رئیس جدید حوزه قضایی بخش انگوت گفت: حفظ امنیت، احقاق حق، تظلم خواهی از مهمترین رسالت های قوه قضائیه است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید حوزه قضایی بخش انگوت با معرفی روح الله عدلی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی انگوت برگزار شد.

در این مراسم از خدمات “اکبر نوری” رئیس سابق حوزه قضایی بخش انگوت تجلیل و “روح الله عدلی” به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش انگوت منصوب شد.

رئیس کل دادگستری استان در این مراسم فلسفه وجودی منصب و پست را خدمت به نظام دانست و گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تلاش برای کسب رضایتمندی مردم مهمترین اصل و معیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما مکلف هستیم بر حول و محور این اصل حرکت کنیم.

وی در ادامه حفظ امنیت، احقاق حق، تظلم خواهی را از مهمترین رسالت های قوه قضائیه بر شمرد و گفت: مسلما تحقق این امر در سایه انسجام، همکاری، هماهنگی و هم افزایی با سایر دستگاه ها و نهادها بیش از پیش محقق خواهد شد.

لزوم تقویت استفاده از خدمات الکترونیک قضایی، توجه جدی به مقوله پیشگیری از وقوع جرم، استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف، اهتمام به حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی به منظور رونق تولید و اشتغال در منطقه و نیز لزوم اجرای قانون حد نگار به منظور کاهش اختلافات مربوط به اراضی از مهمترین موضوعات مورد تأکید رئیس کل دادگستری استان بود.

انتهای خبر/