تکریم داریم تا تکریم در بیمارستان سبلان اردبیل!
تکریم داریم تا تکریم در بیمارستان سبلان اردبیل!
گویا فرق خدمت رسانی در دولت انقلابی دولت سیزدهم در دوردست‌ها و در شهرستانها بویژه در حوزه درمان تامین نویدبخش و ملموس‌تر است.

بااینکه مراجعه کنندگان جهت ویزیت پزشک نسبت به قبل بنظر بیشتر می رسید اما آرامش سکوت و نظم و مدیریت در سالنهای درمانگاه مشهود است.

نوبتهای چاپی ارائه شده یا اینترنتی صادر شده حق تقدم و یا بی عدالتی در نوبت ویزیت را ازبین برده است.

پزشکان مجرب و بردبار و البته فرح بخشتر؛ بیشترجوان، توضیحات کامل به بیمار ارائه و به سوال بیمار ولو زیاد،پاسخ می دهند.

جلوی داروخانه پرسنلی از بیمارستان صرفا جهت ثبت سریع نسخه دارو مستقر هست وقتی علت اینکار را می پرسی با خونسردی پاسخ می دهد،بیشتر مراجعین یا سواد و فن ثبت را ندارند یا جهت تسریع در خدمات و رضایت بیماران و همراهان و …خودمان ثبت می کنیم.

آن طرف‌تر پیرزنی با گریه وارد اتاق رییس درمانگاه می شود و از نبود همراه، پول کرایه و غیره جهت خرید دارو و بازگشت به منزل عاصی و شاکی است، خانم مسئول از داروخانه داروهای او را می خواهد و با تلفن، سواری آژانس را جهت مقصد رسانی پیرزن بیمار، به محل می طلبد، اننده با حضور در محل کرایه را می پرسد،که چه کسی پرداخت خواهد کرد؟

پاسخ مسئول درمانگاه این است که، خودم پرداخت خواهم کرد.

رییس بیمارستان دغدغه و پیگیر نتیجه ویزیت پزشک و تداوم مراجعه تا حصول بهبودی را به بیماران تاکید می کند، و این حال و روز امروزی درمان در بیمارستان سبلان اردبیل است،گویا فرق خدمت رسانی در دولت انقلابی دولت سیزدهم آقای رییسی در دوردست‌ها و در شهرستانها بویژه در حوزه درمان نویدبخش و ملموس‌تر است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده
  • منبع خبر : تولیدی