توزیع ۳هزار بسته معیشتی/طرح مهم ” شهید سلیمانی” اجرا می شود
توزیع ۳هزار بسته معیشتی/طرح مهم ” شهید سلیمانی” اجرا می شود
سرهنگ پاسدار حسن دهقانی فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در نشست خبری امروز از توزیع 3هزار بسته معیشتی و نیز اجرای طرح مهم شهید سلیمانی در اردبیل در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در نشست خبری صبح امروز، در محل اتاق ویدئو کنفرانس سپاه شهرستان اردبیل که بمناسبت هفته بسیج و با رعایت موازین بهداشتی و پروتکل برگزار شده بود؛ محور شعار هفته بسیج امسال را ” بسیج پیشرفت و امید افرینی” عنوان کرد و اظهار داشت: در ۳۱۰ پایگاه و ۱۹ حوزه مقاومت و نیز ۱۷ کانون قشری در ” طرح شهید سلیمانی” مشارکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل با بیان اینکه نزدیک ۵۰۰ برنامه در هفته بسیج در نظر گرفته شده، با برشمردن برنامه شاخص آن از جمله؛ دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا افزود: مهمتر از آن طرح شهید سلیمانی بوده که طی آن تیمی متشکل از پزشک رایگان به همراه چند نفر از بسیجیان با رعایت پروتکل بمنظور پیشگیری از کرونا به درب منزل شهروندان مراجعه کرده و در صورت حضور مریض یا مشکوک به بیماری؛ ویزیت خواهند کرد.

وی افزود: در هفته بسیج در روزهای ۴،۵،۶ آذر؛علاوه بر برنامه های فوق ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سرهنگ پاسدار دهقانی گفت: در ۹ ماه گذشته ۴۰ هرا بسته معیشتی بین خانوار نیازمند در شهرستان اردبیل توزیع شده که توسط خیرین تامین شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آذرسلام مبنی بر نقش بسیج در مباره با گرانی و احتکار گفت: بسیج نقش صیانت و نظارت داشته و گزارش های فوق را به سازمان های مورد نظر ارسال خواهد کرد.

در این نشست حجت الاسلام توحیدی رئیس دفتر ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل بسیج را شجره طیبه واقعی برشمرد و اظهار داشت: طبق ماده ۱۵۷ صیانت و حفاظت از دست اوردهای انقلاب بر عهده سپاه بوده و در این راستا تشکیل بسیج بفرمان امام خمینی (ره) موجب قوام و دوام نظام در بحران و بحبوحه ها شده است.

انتهای خبر/