تلفن همراه بلای جان مردم در تصادفات
تلفن همراه بلای جان مردم در تصادفات
درگیر کردن ذهن با موارد مختلف از جمله تلفن همراه در حین رانندگی موجب می‌شود تا راننده قادر به تشخیص مسیرهای صحیح و حفظ فاصله مناسب خود با سایر خودروها نباشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سرهنگ دکتر سید حجت فتاحی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به ضریب نفوذ بالای تلفن همراه (استفاده از همراه)  در بین اقشار مختلف مردم، استفاده از این وسیله در حین رانندگی را بسیار خطر آفرین توصیف کرده و افزود:رانندگی در معابر شهری نیاز به هوشیاری و تمرکز حواس کامل از سوی راننده وسیله نقلیه دارد تا بتواند در شرایط بروز خطر عکس العمل به موقع وموثر از خود نشان دهد.

 

سرهنگ سید حجت فتاحی اظهار داشت: درگیر کردن ذهن با موارد مختلف از جمله تلفن همراه در حین رانندگی موجب می‌شود تا راننده قادر به تشخیص مسیرهای صحیح و حفظ فاصله مناسب خود با سایر خودروها نباشد و همچنین در رویت به موقع خطر باتاخیر مواجه شود.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل به رانندگانی که قصد استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی را دارند توصیه کرد: حتماً خودروی خود را در محل مناسبی پارک کرده و پس از اتمام مکالمه به ادامه مسیر بپردازد تا از تبعات سوء استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در امان باشند.

انتهای خبر/