بازدید مسئولین قضائی اردبیل از شهرک صنعتی غیر دولتی پتروشیمی استان اردبیل
بازدید مسئولین قضائی اردبیل از شهرک صنعتی غیر دولتی پتروشیمی استان اردبیل
در بازدید مسئولین قضائی استان اردبیل از شهرک پتروشیمی غیر دولتی اردبیل تصمیمات لازم و راهکارهای عملی برای رفع آن اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این بازدید از شهرک صنعتی غیر دولتی پتروشیمی استان اردبیل که دادستان مرکز استان و مدیران و مسولان اقتصادی و بخش خصوصی نیز به همراه وی حضور  داشتند، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی و کمک به بخش خصوصی به منظور حفظ اشتغال و توسعه آن و رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های موجود از جمله رفع بیکاری در استان است.

ناصر عتباتی رئیس کل استان هدف از بازدید از این مجموعه صنعتی  را بررسی مسائل و مشکلات از جمله مسائل مربوط به معوقات حقوق کارگری و نظارت بر نوع فعالیت واحدها صنعتی این مجموعه عنوان کرد و اظهار داشت: این اقدامات امسال با توجه به نامگذاری سال به نام  جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری با جدیت بیشتری دنبال می‌شود به طوری که امسال کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل توانسته است بسیاری از واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد را با رفع موانع و مشکلات آنان دوباره به چرخه تولید بازگرداند.

وی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم در مسیری حرکت کنیم که منجر به رونق تولید و اشتغال در استان گردد مسلما شاهد کاهش میزان وقوع جرائم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

در این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید ضمن حضور در  قسمت ها و بخش های مختلف مجموعه و نیز رویت مسائل و مشکلات موجود از جمله تعیین تکلیف پتروشیمی اردبیل، کاسپین خودرو و  تولید نوعی اسفنج صنعتی تصمیمات لازم و راهکارهای عملی برای رفع آن اتخاذ شد.

انتهای خبر/