انتقال خودروهای دارای خلافی ۳ میلیونی به پارکینگ/تردد از۱۰ شب تا۳بامداد ممنوع
انتقال خودروهای دارای خلافی ۳ میلیونی به پارکینگ/تردد از۱۰ شب تا۳بامداد ممنوع
رئیس پلیس راهور استان اردبیل تاکید کرد: تردد از ساعت 22 الی 3 بامداد ممنوع و شامل جریمه 200 هزار تومانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سرهنگ سید حجت فتاحی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با تاکید بر اینکه خودروهای دارای سه میلیون تومان خلافی به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به فرصت مهیا شده عفو جرایم دوبرابری خودروها گفت: مالکین خودروها از فرصت بخشودگی جرایم رانندگی که از سال های گذشته تا پایان سال۹۹ جریمه آنها معوق مانده استفاده کنند.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به اینکه زمان اجرای این طرح از۴ اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان دی ماه سال۱۴۰۰ادامه خواهد داشت و رانندگان می توانند در مدت قید شده نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند گفت: پس از پایان مدت اجرای این طرح جرایم به حالت قبل باز گشته و بصورت دو برابر شده و در سوابق خودرو موجود خواهد بود.

 

***اعمال قانون بیش۱۴۴۵۶۱دستگاه خودرو در راستای محدودیت های کرونایی

همچنین سرهنگ فتاحی در تشریح این خبر اظهار داشت: از شروع طرح محدودیت های کرونایی و منع تردد های شبانه بیش از ۱۴۴۵۶۱دستگاه خودرو در شهرهای استان اردبیل اعمال قانون شده اند.

 

این مقام انتظامی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: مهمترین هدف از طرح محدودیت های کرونایی مشارکت دادن خود مردم در قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا است.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل یادآور شد: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تردد خودروها از ساعت ۲۲۰۰ شب الی ۳ بامداد در سطح شهر ممنوع است.

 

انتهای خبر/