اردبیل ظرفیت ایجاد طرح های بزرگ  را داراست
اردبیل ظرفیت ایجاد طرح های بزرگ  را داراست
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیسی در سفر به اردبیل آن را توریستی و توریست پذیر معرفی کرد و با اشاره به انتخاب پایتخت گردشگری از سوی کشورهای اکو گفت: در این استان باید طرح های بزرگی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری آذرسلام، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که به منظور کلنگ‌زنی ساخت بزرگترین برج دوقلوی اردبیل مخفف به (دکوسنتر) به اردبیل سفر کرده است صبح امروز سه شنبه در محوطه ابتدای محور اردبیل به سرچم( ایثار) با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم اردبیل اظهار داشت: قدمت و پیشینه استان می طلبد توسعه و پیشرفت ها دو چندان شود.

حسینی استان اردبیل را توریستی و توریست پذیر معرفی کرد و با اشاره به انتخاب پایتخت گردشگری از سوی کشورهای اکو گفت: در این استان باید طرح های بزرگی ایجاد شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود با تحسین برگزاری کنگره شهدای استان اردبیل گفت: پیام مقام معظم رهبری و تکریم استان اردبیل مسئولیت ها را خطیر و سنگین می کند.

سیدمحمد حسینی همچنین در تحلیل عضویت ایران در بین کشور های عضو شانگهای و اخیرا بریکس گفت:این عضویت ها موجب جذب سرمایه گذرای کشورهای عضو در ایران می شود.

وی در این باره افزود: سرمایه گذاری هند و چین در چابهار و وصل خط ریل راه آهن جنوب به شمال کشور آن راه نزدیک و میان بری برای حمل و نقل سهل کالا ها برشمرد و از عزم جدی برای به سرانجام رساندن آن خبر داد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تولیدی