ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با ورود مستقیم دادستان در اردبیل
ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با ورود مستقیم دادستان در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، جلال آفاقی دادستان اردبیل با حضور در محله میراشرف اردبیل ضمن دیدار با جمعی از ساکنین به بررسی وضعیت موجود و راهکار‌های رفع مشکلات و نیازمندی‌های محله پرداخت. اهالی میراشرف با طرح مشکلات محله و نارسائی‌ها در زیرساخت‌ها و امکانات شهری به ویژه خدمات نهاد‌های فرهنگی از دادستان […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، جلال آفاقی دادستان اردبیل با حضور در محله میراشرف اردبیل ضمن دیدار با جمعی از ساکنین به بررسی وضعیت موجود و راهکار‌های رفع مشکلات و نیازمندی‌های محله پرداخت.

اهالی میراشرف با طرح مشکلات محله و نارسائی‌ها در زیرساخت‌ها و امکانات شهری به ویژه خدمات نهاد‌های فرهنگی از دادستان اردبیل استمداد کردند.

دادستان مرکز استان اردبیل در این بازدید، از اجرای طرح ویژه پیشگیرانه در محله میراشرف خبرداده، افزود: دادستانی تمام تلاش خود را در جهت ایجاد رفاه اجتماعی و آسایش و ارتقای امنیت برای اهالی محله بکار خواهد بست.

در این بازدید که مدیرانی از دستگاه‌های مرتبط و مسئولینی از سپاه و فرماندهی انتظامی بنا به فراخوان دادستان، حضور داشتند نسبت به رفع پاره‌ای از مشکلات خدمات شهری و همچنین آب رسانی خانوار یکی از کوچه‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای خبر/