طرح ضربتی برخورد با جاعلان پلاک انتظامی | آذرسلام

به گزارش آذرسلام، سرهنگ سیدحجت فتاحی رییس پلیس راهور استان اردبیل گفت: حبس شش ماه الی یک سال در انتظار رانندگانی که به صورت تعمدی نسبت به جعل در ارقام پلاک انتظامی مبادرت می کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در تشریح این خبر گفت:در پاسخ به مطالبات به حق مردم استان، پلیس راهنمایی و رانندگی با مشارکت تمامی یگان های انتظامی استان،در تداوم طرح های ضربتی برخورد با موتورسیکلت و خودروهای فاقد پلاک وپلاک مخدوش را به مرحله اجرا گذاشته ودر ده ماهه سال جاری تعداد۵۹۹دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک وپلاک مخدوش برابر مقررات اعمال قانون وتعداد ۳۱۸دستگاه موتورسیکلت نیز در این مورد به پارکینگ منتقل شده است.

وی گفت: تعداد ۱۵۲۳۶دستگاه خودروی فاقد پلاک وپلاک مخدوش برابر مقررات اعمال قانون و در این رابطه تعداد ۹۰۵دستگاه خودرو به پارکینگ انتقال یافته است.
سرهنگ فتاحی افزود: رانندگان خودرو وموتورسیکلت سوارانی که به صورت تعمدی نسبت به جعل در ارقام پلاک انتظامی اقدام کرده بودند به جهت اقدام مجرمانه جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: رانندگی با وسایل نقلیه فاقد پلاک زمینه ساز وقوع انواع تخلفات و جرم وجنایت بوده و به همین علت پلیس با متخلفان به طور جدی وبدون اغماض برخورد می کند.
سرهنگ فتاحی بیان کرد: طبق ماده ۷۲۰قانون مجازات اسلامی هرکس ارقام و مشخصات وسایل نقلیه خود را دست کاری و تغییر دهد به حبس از ۶ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

انتهای خبر/

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

تاریخ انتشار :

09 بهمن 1402 - 22:44

بازدید :

754 بازدید

ارسال توسط :

[ ]

تعداد دیدگاه :

بدون دیدگاه

لینک کوتاه :

https://azarsalam.ir/?p=4802

به اشتراک بگذارید :