کسب رتبه برتر ملی در نبود فوتی طرح نوروزی/از رانندگان، خبرنگاران و متولیان قدردانی می کنم
کسب رتبه برتر ملی در نبود فوتی طرح نوروزی/از رانندگان، خبرنگاران و متولیان قدردانی می کنم
سرهنگ سید حجت فتاحی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با قدردانی از مردم رسانه و متولیان گفت: در نبود فوتی تصادفات طرح نوروزی اخیر اردبیل اول شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سرهنگ سید حجت فتاحی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در جمع اصحاب رسانه از نبود تصادفات فوتی از اول طرح نوروزی از مورخه ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ لغایت ۱۴۰۲/۱/۱۵خبر داد و در این راستا از همراهی عموم مردم،رسانه های جمعی و گروهی خبرنگاران در جهت اشاعه فرهنگ مناسب رانندگی و سازمان های همسو در بحث ترافیک که به صورت مجدانه با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کردند قدردانی کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار داشت: تداوم کاهش تصادفات و جزء استانهای برتر شدن در سطح کشور در طرح نوروزی نتیجه ایثارگری های همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی بوده که به صورت شبانه روزی در اجرای طرح نوروزی فعالیت کردند و آسایش خود را فدای آرامش مردم کردند.

سرهنگ فتاحی با اشاره به اینکه هدف از مقررات رانندگی اعمال قانون و جریمه کردن نیست،بلکه اصلاح رفتار رانندگان قانون گریز است از عموم رانندگان خواست: با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به جامعه ای بدون تصادف که نمونه بارزی از رشد رعایت مقررات است؛ دست یابیم.

 

*برخورد جدی و بدون اغماض پلیس با رانندگانی که در سطح شهر مرتکب تخلفات حادثه ساز و تولید صدای ناهنجار می شوند

رئیس پلسی راهور استان اردبیل همچنین تصریح کرد: با رانندگان متخلفی که با انجام حرکات نمایشی اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیک و سلب آسایش و امنیت شهروندان می شوند پلیس به طور جدی و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

سرهنگ فتاحی اظهار داشت: از اول سال جاری تا به امروزتعداد ۴۰۸ نفر از رانندگانی که رفتارهای پر خطر و حرکات مارپیچ در سطح معابر شهری انجام می دادند؛ ضمن اعمال قانون، خودروی آنها به علت اخلال در نظم ترافیکی توقیف و رانندگان آنها علاوه بر معرفی به مراجع قضایی جهت انجام سنجش سلامت روحی و روانی و رفتاری به پزشکی قانونی معرفی شدند و همچنین ۲۷دستگاه خودرو نیز در این مورد توقیف سیستمی شده اند که هیچ گونه خدماتی در سطح کشور به آنها داده نخواهد شد.

سید حجت فتاحی در پایان گفتگو با خبرنگار ما تاکیدکرد: پلیس در مسیر ارتقا و افزایش امنیت ،آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت ترافیکی که با ایجاد هر گونه صدای ناهنجار،انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان می شوند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد کرد.

انتهی خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده
  • منبع خبر : تولیدی