برخورد پلیس با صدای ناهنجار صوتی خودروها
برخورد پلیس با صدای ناهنجار صوتی خودروها
رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: با رانندگانی که در سطح شهر مرتکب تخلفات حادثه ساز و تولید صدای ناهنجار می شوند برخورد جدی و بدون اغماض خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سرهنگ سید حجت فتاحی،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل اظهار داشت: با رانندگان متخلفی که با انجام حرکات نمایشی اقدام به برهم زدن نظم و انضباط ترافیک وسلب آسایش و امنیت شهروندان می شوند پلیس به طور جدی وبدون اغماض برخورد خواهد کرد.

فتاحی گفت: از اول سال جاری تا به امروز تعداد ۴۰۸ نفر از رانندگانی که رفتارهای پر خطر و حرکات مارپیچ در سطح معابر شهری انجام می دادند ضمن اعمال قانون خودروی آنها به علت اخلال در نظم ترافیکی توقیف و رانندگان آنها علاوه بر معرفی به مراجع قضایی جهت انجام سنجش سلامت روحی و روانی و رفتاری به پزشکی قانونی معرفی شدند و همچنین ۲۷دستگاه خودرو نیز در این مورد توقیف سیستمی شده اند که هیچ گونه خدماتی در سطح کشور به آنها داده نخواهد شد.
فرمانده راهور استان گفت: پلیس در مسیر ارتقا و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد وبا مخلان نظم و امنیت ترافیکی که با ایجاد هر گونه صدای ناهنجار، انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان می شوند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تولیدی