۹۰ درصد نانوایی‌های اردبیل به دستگاه کارتخوان مجهز شدند
۹۰ درصد نانوایی‌های اردبیل به دستگاه کارتخوان مجهز شدند
فرماندار اردبیل گفت: ۹۰درصد نانوایی های شهرستان اردبیل با هدف کاهش صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها به دستگاه کارت خوان مجهز شدند.

به گزارش آذرسلام به نقل از مهر،سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه پنجشنبه در بازدید از نانوایی‌های اردبیل اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد نانوایی‌های اردبیل به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده‌اند که با اقدامات انجام شده، از تشکیل صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌های اردبیل کاسته شده و کیفیت نان نیز ارتقا یافته است.

وی ارتقای کیفیت نان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در این زمینه هم در شهرستان اردبیل نظارت‌ها بر ارتقای کیفیت نان و جلوگیری از تخلفات تشدید شده است تا مردم با دسترسی راحت با کیفیت‌ترین نان را تهیه کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با ساماندهی سهمیه آرد شهرستان و نظارت بر ساعات پخت شرایط صف‌ها بهبود یافته است، اما همچنان با شرایط مطلوب فاصله زیاد هست.

اعتماد اعجازی از تشدید نظارت بر نانوایی‌ها برای جلوگیری از تخلفات در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نانوایی‌های متخلف جریمه و نانوایی‌هایی که خدمات‌رسانی مناسب دارند، تشویق می‌شوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اجرای کامل طرح ساماندهی حوزه آرد و نان در روزهای آینده در اردبیل اجرا خواهد شد.

” مشاهدات میدانی خلاف گفته فرماندار را نشان می دهد.

متاسفانه اصلا نظارت قوی و مستمر بر نانوایی ها وجود ندارد،مصرف کنندگان یا از کیفیت و یا از ازدحام و شلوغی صف ها در مقابل ناتوایی ها گله مندند”.

  • منبع خبر : مهر