۷۱۰عضو کادر درمان اردبیل واکسن کرونا دریافت می‌کنند
۷۱۰عضو کادر درمان اردبیل واکسن کرونا دریافت می‌کنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: مرحله سوم با واکسیناسیون ۷۱۰نفر از کادر درمان در بخش‌های مختلف کرونا در دستور کار قرار گرفته و واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در استان در اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جلسه تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل اظهار داشت: مرحله سوم با واکسیناسیون ۷۱۰ نفر از کادر درمان در بخش‌های مختلف کرونا در دستور کار قرار گرفته و واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در استان در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: در مراحل بعدی نسبت به واکسیناسیون گروه‌های پرخطر اعم از جانبازان، ایثارگران و افراد کهنسال هستیم که در خانه سالمندان نگهداری می‌شوند تا از ابتلای آنان به این بیماری منحوس جلوگیری به عمل آید که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس است که از شیوع خطرناک بیماری تا حد امکان جلوگیری به عمل آید و در راستای بهبود وضعیت موجود گام‌های اساسی برداشته شود تا بتوانیم سال آینده را با کاهش نگرانی از شیوع اپیدمی‌های بعدی آغاز کنیم.

حبیب‌زاده ادامه داد: یکی از اولویت‌های اساسی در این زمینه بحث فرهنگ‌سازی در ارتباط با جلوگیری از عادی‌انگاری ویروس کرونا است که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این خواهد بود تا بتوانیم برای بهبود وضعیت موجود و نیز کاهش تردد و تجمعات اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: در این زمینه تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده و در ارتباط با کنترل وضعیت نسبت به شرایط کنونی اقدام خواهیم کرد اما محدودیت‌های ترافیکی شبانه همچنان باقی است و تصمیم‌گیری براساس وضعیت موجود خواهد بود.

انتهای خبر/