کارنامه خیلی ضعیف تعزیرات و اداره صمت اردبیل در پایان قرن۱۳
کارنامه خیلی ضعیف تعزیرات و اداره صمت اردبیل در پایان قرن۱۳
در آستانه عید نوروز 1400 هیچ گونه نظارت، کنترل و بازرسی از اصناف و بازاریان در اردبیل دیده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، به جرات می توان گفت هیچ گونه نظارت یا بازرسی از سوی ارگانهای متولی شامل اداره صمت یا تعزیرات برای اصناف و بازاریان یا دیده نمی شود و یا بسیار کم رنگ و ضعیف است .

بطور خیلی ساده با گذری در بازار می توان دید که قیمت ها اجناس و کالاهای یکسان کاملا سلیقه ای و با مغازه کناری فاحش بوده و در توجیه گران فرشی بهانه ایی مانند قیمت خرید و یا جدید، گران خواهد شد!، در بازار نیست، دنباله ارسال کالا قطع شده و غیره به قیمت گزاف به مشتری می فروشند.

وجود بیماری کرونا باعث شده که اداره کل تعزیرات استان اردبیل و یا اداره صمت آن را دست آویز کرده و علاوه بر عدم مدیریت بازار و کنترل آن هیچ گونه گزارشی به رسانه های استان از عمکلرد خود ارائه نکنند.

در مقایسه بافعالیت و کنترل بازار و اطلاع رسانی اداره کل تعزیرات دو سال پیش استان و فعلی؛ غیر قابل مقایسه بوده و مدیریت فعلی بازار را به حال خود رها کرده است.

متاسفانه قدرت خرید مردم در بازار بشدت کاهش یافته این در حالی است که برخی کالاهای مایحتاج روز مره مردم بطور ناگهانی در بازار غیب ( احتکار و کم یاب) شده و در بازار سیاه بقیمت بالا بفروش برسد از این جمله روغن مایع و جامد و یا قیمت متغیر مرغ و تخم مرغ در بازار است.

“در ایام باقی مانده از سال که مردم جهت خرید به بازار هجوم آورده اند می طلبد که تعزیرات و اداره صمت اردبیل بدون فوت وقت با قوت نظارت های ایام باقی مانده را احیا کنند تا از سوء استفاده های گران فروشی برخی اصناف جلوگیری و برخورد شود.

:خبرنگار آذرسلام

انتهای خبر/