کمیسیون های مجلس جای افراد عادی و سطح متوسط نیست
کمیسیون های مجلس جای افراد عادی و سطح متوسط نیست
آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل با حائز اهمیت دانستن انتخابات مجلس پیش رو از مردم خواست نخبگان را بفرستتد.

خطبه های نماز جمعه این هفته با سخنرانی  آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی با اشاره به مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوازدهم اظهار داشت: حاکمیت ملی از طریق انتخابات اعمال می‌شود یعنی ملت بدست خود سرنوشت خود را رقم میزند که تکریمی برای یک ملت بالاتر از این نیست.

وی با بیان اینکه به گفته متخصصین مجلس آرمانی تا هفتاد درصد در  رشد کشور موثر بوده و کمیسیون های تخصصی جای هرکسی نیست ادامه داد: این یک فرصت استثنایی برای مردم بوده و باید دنبال افراد متخصص کاربلد ونخبه رفت و پای انتخابات اورد.

نماینده ولی فقیه در استان با تصریح این جمله که مجلس و مراکز حساس مدیریتی جای انسان‌های عادی و با استعدادهای متوسط نیست ! و هر دقیقه مجلس یک میلیارد تومان هزینه بر می دارد افزود: در این خصوص با هیچ کس نباید تعارف داشت.

دکتر عاملی همچنین گفت: تخریب افراد و سیاه نمایی نظام و دولت به زودی شروع خواهد شد افراد بی‌هنر برای اینکه مشهور شوند شروع به سیاه‌نمایی می‌کنند ! بنابراین نباید اجازه داد برخی ملت را تحمیق کند و در انتخاب درست دقیق باشیم.

خطیب جمعه اردبیل با اشاره قران سوزی مجدد در کشورهای سوئد و دانمارک، ضمن محکومیت این اقدامات تصریح کرد: اخیراً دوباره قرآن در برابر پارلمان سوئد و دانمارک به آتش کشیده شد در مقابل این اهانت مسلمانان طبق یک تقاضای رسمی از دولت این دو کشور تقاضای راهپیمایی برای اعلان دروغ بودن هولوکاست کردند اما این دو دولت به شدت با این راهپیمایی مخالفت کردند! زیرا در تمام این اهانت ها موساد اسرائیل قرار دارد و در پاسخ میگوییم “خوار باشید و خوار بمیرید حق قابل دفن نیست”.

عاملی در ادامه رشد حیرت انگیز اسلام در اروپاست را یادآور شد و افزود: در اروپا اسلام به شدت رشد می‌کند برای اولین بار در بروکسل آمار مسلمان‌ها از مسیحیت پیشی گرفت آمار رسمی نشان می‌دهد در بروکسل مرکز بلژیک ۵۶ درصد جمعیت مسلمان هستند و لذا مسئولین اروپایی تکرار می‌کنند که اسلام جزئی از اروپاست.

وی در پایان با قدردانی از عزاداری حسینی در استان نسبت به برخی اعمال هیات امنای مساجد و مناطق انتقاد کرد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تولیدی