کسب رتبه برتر کاهش جمعیت کیفری زندان توسط دادگستری اردبیل
کسب رتبه برتر کاهش جمعیت کیفری زندان توسط دادگستری اردبیل
رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: طبق گزارش واصله از سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور  ، استان اردبیل در راستای اجرای سیاست های  کاهش جمعیت کیفری زندان ها در بین ۳۱ استان موفق به کسب این رتبه ارزشمند شده است.

به گزارش آذرسلام، حجت السلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان ضمن اعلام خبر کسب رتبه اول دادگستری استان اردبیل در رتبه بندی دادگستری استان ها از حیث بیشترین میزان رشد یا بهبود وضعیت در پنج ماهه اول سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰گفت ؛ طبق گزارش واصله از سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور  ، استان اردبیل در راستای اجرای سیاست های  کاهش جمعیت کیفری زندان ها در بین ۳۱ استان موفق به کسب این رتبه ارزشمند شده است.

وی در ادامه افزود ؛ کسب این رتبه مرهون همت و  تلاش های شبانه روزی کلیه  همکاران ارجمند تشکیلات قضایی در سراسر استان و مدیران و پرسنل خدوم زندان های استان  می باشد که جهادگونه و شبانه روزی علیرغم وجود محدودیت های موجود به علت بیماری کرونا  خالصانه مشغول خدمت رسانی به مردم شریف و ولایی استان اردبیل هستند.

 

*پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان در پی درگذشت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله موسوی ننه کران، نماینده اردبیل در مجلس خبرگان رهبری

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

ارتحال مجاهد انقلابی ، دانشمند محقّق و گرانمایه ، نماینده محترم مردم شریف استان اردبیل  در مجلس خبرگان رهبری عالم جلیل القدر حضرت آیت الله موسوی ننه کران( رضوان الله علیه ) موجب تأثّر وتألّم گردید.

این فقیه وارسته و با اخلاص، عمر شریفشان را در اعتلاء و ترویج فرهنگ و نشر علوم اسلامی و معارف اهل بیت علیهم السلام و در راستای خدمت به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران سپری نمودند.رحلت ملکوتی این عالم فرزانه، برای همه دوستداران وشاگردانش سخت ودردناک خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه بزرگ به محضر حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ،مقام معظم رهبری، مردم شریف استان و بیت مکرم آن عزیز سفر کرده، از درگاه پروردگار قادر متعال برای آن عالم ربانی رحمت و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجرجزیل مسئلت دارم .

حسین کثیرلو

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان اردبیل

 

 

*دادستان مرکز استان  اعلام کرد ؛ تداوم مبارزه با سوداگران مرگ حتی در ساعات نصف شب

 

سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان با اعلام این خبر گفت ؛  در پی وصول گزارش از مراجع ذیربط  حوالی ساعت ۱۵ دقیقه بامداد ، پس از بازرسی از یک خودرو با رانندگی شخصی معلوم الهویه اصالتاً بومی و مقیم تهران در تونل شماره ۱۲ راه اردبیل – تهران ، مقدار   ۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک  از خودروی وی کشف و متهم تحت نظر می باشد .

 

مدعی العموم مرکز استان ،  ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر افزود ؛  در زمینه مبارزه با مواد مخدر هیچ خط قرمزی برای تشکیلات قضایی استان متصور نبوده و در برخورد قانونی با آنان هیچ مماشاتی وجود نخواهد داشت.

 

مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان

 

*دادستان مرکز استان : اولتیماتوم دادستان مرکز استان به مسئولین شهری جهت اتمام پروژه های ناقص درون شهری

جلسه دادستان مرکز استان با اعضای شورای شهر و شهردار مرکزی و مدیران مناطق ۵ گانه شهرداری در محل سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار گردید.

 

سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت ایام ماه محرم و صفر  بر لزوم اتمام هر چه سریعتر پروژه های نیمه کاره شهری از جمله اتمام پروژه پل قدس تاکید کرد و افزود: پل قدس که در ابتدا به عنوان نماد مدرن شهری و یکی از پروژه های مهم در زیبا سازی شهری و کاهش ترافیک طراحی و اجراء شده بود، لیکن متأسفانه علیرغم وعده های متعدد مسئولین شهری  با گذشت سالها هنوز به فرجام نرسیده و این پروژه هم اکنون سیمای شهری را مخدوش نموده و موجب ترافیک و بروز مشکلات برای همشهریان شده است .

وی افزود: دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بعنوان مدعی العموم به این موضوع ورود پیدا کرده و خواستار جدی اتمام این پروژه است و در این راستا بطور مداوم و مستمر پی گیر مراحل اجرای پروژه و میزان پیشرفت آن خواهد بود و با هر گونه سهل انگاری در اتمام این پروژه و پروژه های مشابه شهری مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/