کارگران مجموعه سبلان پارچه به سرکار برگشتند
کارگران مجموعه سبلان پارچه به سرکار برگشتند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: طبق اظهارات مالک سبلان پارچه تمامی کارگران این مجموعه صبح امروز بر سر کار حاضر شده و هیچ کارگری اخراج نشده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام به نقل از روابط عمومی استاندار اردبیل، بهروز ندایی در جلسه کمیسیون کارگری شورای تامین استان با موضوع بررسی مشکلات کارخانه سبلان پارچه اظهار کرد:دولت با هدف حمایت از تولید و اشتغال همواره در کنار سرمایه گذاران بوده و تلاش ما حل مسایل و مشکلات کارگران و کارفرمایان در حوزه تولید و صنعت است.

 

وی با بیان اینکه سبلان پارچه بعد از ۱۴سال با اشتغال زایی۱۴۰۰نفر فعالیت خود را از سر گرفته است گفت: انتظار ما این است کارخانه سبلان پارچه با الگو برداری از واحدهای موفق، خود به الگوی تولید و اشتغال در سطح کشور تبدیل شود و مشکلات باید با همفکری و هم اندیشی حل و فصل شود.

ندایی ادامه داد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی باید قبل از بروز هر گونه مشکلات و مسایل احتمالی موضوع را با مسوولان در میان بگذارند تا تصمیمات لازم در سطح استانی و ملی برای حل مشکلات اتخاذ شود.

 

وی با بیان اینکه مشکل بیمه تامین اجتماعی و مساله بانکی سبلان پارچه در دست پیگیری است اظهار کرد:با تداوم فعالیت کارخانه و افزایش تولید در سطح گسترده مسایل مالی قابل حل است و باید با تدبیر بروز هرگونه مشکلات در چنین واحدهایی کنترل و به مطالبات پاسخ شفاف داده شود.

 

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: با قولی که مسوولان سبلان پارچه چه در گذشته و چه در حال حاضر داده اند افزایش اشتغال و تولید در این مجموعه رخ خواهد داد و این مساله امید را در دل جوانان و مردم ایجاد کرده است که نباید به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

 

این جلسه با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری،مدیرکل تامین اجتماعی استان،  نماینده کارگران سبلان پارچه، نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هئیت مدیره شرکت سبلان پارچه در استانداری اردبیل برگزار شد.

انتهای خبر/