چه چیزهایی را در مورد «یگان ویژه» به ما نگفته‌اند؟! مأموران یگان
چه چیزهایی را در مورد «یگان ویژه» به ما نگفته‌اند؟! مأموران یگان
مأموران یگان ویژه انتظامی کشور این روزها به واسطه ناآرامی‌ها و تحرکات سازماندهی شده در معابر حضور داشته و صحنه‌های متفاوتی را خلق کرده اند.

به گزارش آذرسلام به نقل از خبرگزاری فارس، ماموران یگان ویژه انتظامی کشور هستند؛ پلنگی‌پوشان فراجا که این روزها به فراخور شرایط روز برای تامین امنیت و آرامش و آسایش مردم در میادین و معابر حضور فعال دارند.

در این روزها و در ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر این نیروهای پلیس ویژه هستند که همراه با دیگر پلیس های تخصصی، پا به میدان گذاشته و برای حفاظت از جان و مال و ناموس و اموال مردم دژ انسانی تشکیل داده و تن به مقابله با دشمنان، منافقان و عوامل خود فروخته داده و سینه ستبر کردند تا نکند خاری به چشم شهروندی فرو رود.

مردانه ایستاده اند در برابر آشوب‌های سازماندهی شده و عملیات‌های ترکیبی و پروژه کشته سازی دشمن.

هدف اصلی یگان ویژه از حضور در معابر و میادین تامین امنیت و آرامش و آسایش شهروندان است اما در این بین در مردم‌یاری و همراهی با شهروندان از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند چرا که پلیس جزیی از این مردم بوده و جدای از مردم نیست.

حضور یگان ویژه در روزها و هفته‌های اخیر در معابر و میادین صحنه های زیبایی از مردم یاری و پلیس مردمی را به تصویر کشیده است؛  از همراهی افراد  برای عبور و تردد در خیابان گرفته تا راهنمایی جوانان و گفت‌ وگو با شهروندان.

 

 

انتهای خبر/

  • منبع خبر : فارس