پاسخ به نامه های مردمی در سفر به اردبیل در عرض نیم روز
پاسخ به نامه های مردمی در سفر به اردبیل در عرض نیم روز
پاسخ دهی به نامه های مردم در سفر آیت الله رئیسی به اردبیل در عرض نیمروز موجب دلگرمی و نزدیک شدن رابطه مردم با دولت حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، دیدارهای مردمی رئیس جمهور در سفرهای استانی و اعزام وزار به شهرستانها و بازدید میدانی از موانع توسعه و پیشرفت  و شنیدن مشکلات مردم در این دولت نوای دوستی و نزدیک شدن رابطه مردم با دولت را می دهد.

بر عکس دولت دوازدهم که دیدار با مردم و یا سفرهای استانی به بهانه های کرونا لغو گردید در صورتی که با تدبیر پروتکل های بهداشتی همانند این دولت می توانست تداوم یابد اما متاسفانه حذف شد.

در هر حال خیز اعضای دولت سیزدهم برای نزدیک شدن به مردم و شنیدن مشکلات آنان و ابراز همدردی و همراهی با آنان موجب دلگرمی شده است.

آنچه دراین سفرها نشان از مردم عمل بودن دولت حکایت دارد مطالعه مکتوبات و نامه های مردمی است که اکثرا در عرض یک روز یا نیم روز در سفر به اردبیل به نامه های مردم پاسخ داده شده یا تماس گرفته شده و با دریافت مشخصات قول پیگیری داده شده است.

سرعت و دقت عمل در اهتمام به نامه های مردمی سوای اینکه از منظر قوانین به نتیجه برسد یا خیر؛ در افکار مردم این فکر را ساخته است که دولت رئیسی به خواسته و مطالبات و سخان مردم اهمیت و ارزش قائل است.

انتهای خبر/