وضعیت سخت محورهای مواصلاتی اردبیل
وضعیت سخت محورهای مواصلاتی اردبیل
تداوم ادامه وضعیت هوای سرد و وضعیت سخت محورهای مواصلاتی اردبیل و شرایط نامساعد جوی در استان اردبیل همراه با کولاک و یخبندان همچنان مشکلاتی را به همراه داشته در مناطق مختلف استان شده است.

به گزارش آذرسلام، تداوم ادامه وضعیت هوای سرد و وضعیت سخت محورهای مواصلاتی اردبیل و شرایط نامساعد جوی در استان اردبیل همراه با کولاک و یخبندان همچنان مشکلاتی را به همراه داشته در مناطق مختلف استان شده است به طوری که بازگشایی برخی از راه‌های روستایی استان علی‌رغم بازگشایی‌های مکرر مسدود می‌شود.

شرایطی که وضعیت را سخت‌تر می‌کند بوران و کولاک در بسیاری از مناطق استان است که از شب گذشته آغاز و تاکنون نیز ادامه‌دار است که کار راهداران را سخت و طاقت‌فرسا کرده و از طرفی برفروبی محلات و کوچه‌های اردبیل نیز به دلیل بارش برف سنگین تمام نشده و ادامه‌دار است تا شرایط هر چه سریع‌تر به وضعیت مطلوب برسد.

در این باره معروف خسروی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال اظهار داشت: بازگشایی راه ۷ روستای صعب‌العبور شهرستان خلخال انجام یافته و سرانجام این امر با تلاش راهداران شهرستان تحقق یافته است.

وی اظهار کرد: بازگشایی سردترین مناطق استان و صعب‌العبورترین مناطق استان را با جدیت در دستور کار قرار داده‌ایم که در این زمینه روستا‌های بفراجرد و خانقاه بفراجرد به‌علت کولاک مسیر، به‌رغم بازگشایی بیش از ۱۰ بار اکنون تردد از این مسیر ادامه دارد.

انتهای خبر/