ورود مسافران به اردبیل امکان پذیر است
ورود مسافران به اردبیل امکان پذیر است
بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: هیچ یک از شهرستان‌های استان اردبیل قرمز و نارنجی نیست و ورود مسافران به استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، بهروز ندایی روز یکشنبه در نشست با فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان تصریح کرد: با همکاری اعضای ستاد انتخابات ، فرمانداران و بخشداران نیازمندی‌های لازم برای برگزاری انتخابات احصاء و تامین شده است.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با انجام هماهنگی‌های لازم و افزایش شعب اخذ رای از ازدحام جمعیت در شعب جلوگیری و پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن رعایت شود.

ندایی اظهارکرد: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان نیز بر اساس اعلام ستاد انتخابات به صورت اینترنتی انجام شده و تنها برای دریافت تاییدیه ثبت نام به فرمانداری‌ها مراجعه خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت استان در خصوص کرونا گفت: در حال حاضر ۱۳۹ نفر بستری در بیمارستان ها وجود دارد که با ادامه روند رعایت نکات بهداشتی امید می‌رود وضعیت به طور نسبی بهتر شود.

وی افزود: تردد خودروها در شهرهای استان بعد از ساعت ۲۱ شب تا سه بامداد همچنان ممنوع است و نیروی انتظامی در این خصوص بیش از گذشته کنترل‌های لازم را اعمال می‌کند.

ندایی با اشاره به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی بیان کرد: هیچ یک از شهرستان‌های استان اردبیل قرمز و نارنجی نیست و ورود مسافران به استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

در این جلسه هر یک از فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان نظرات خود را در راستای برگزاری بهتر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی ارائه کردند.

انتهای خبر/