هدف از سفر وزیران به استان اردبیل احیای حق مردم است
هدف از سفر وزیران به استان اردبیل احیای حق مردم است
نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از سفر وزرای دولت به استان اردبیل احیای حق این استان در بخش‌های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، علی نیکزاد در حاشیه حضور وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مجمع نمایندگان مجلس آوردن وزرای دولت به استان اردبیل است تا از نزدیک در جریان مشکلات موجود در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف قرار گیرند.

وی با اشاره به اهداف سفر وزاری دولت به استان اردبیل تصریح کرد: هدف از این سفرها احیای حق مردم در حوزه‌های مختلف است تا بتوانیم مطالبات منطقه را با استفاده از ظرفیت‌های موجود پاسخگو باشیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزیر راه و سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اردبیل گفت: مصوبات سفر وزیر راه در قالب صورت‌جلسه‌ای تدوین شده و این مصوبات باید در مدت زمان مشخص اجرایی شود.

نیکزاد افزود: از استاندار اردبیل نیز انتظار داریم مصوبات سفر وزیر کشاورزی را نیز در قالب یک صورت‌جلسه‌ مجزا تدوین کند تا این مصوبات به صورت عملی اجرایی گردد تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه کشاورزی به ویژه در تامین زیرساخت‌ها و حمایت از قشر تلاشگر کشاورز و عشایر باشیم.

وی گفت: وزیر جهاد کشاورزی بازدیدهایی از شهرهای مختلف استان داشت که انتظار می‌رود اتفاقات خوبی در حوزه باغی و زراعت، دام و طیور و سدها و پایاب‌ها بیافتد.

انتهای خبر/