نیکزاد فرصتی تکرار نشدنی و وزنه ای برای برون رفت اردبیل از چالش ها
نیکزاد فرصتی تکرار نشدنی و وزنه ای برای برون رفت اردبیل از چالش ها
اینکه حضور نماینده اردبیل در جایگاه نایب رئیسی اول مجلس مباهات است بجای خود؛ اما نمایندگان و مسئولان تا چه میزان از وی راهکار توسعه استان را چاره جویی کرده اند؟.

‍ ‍ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، دوران طلایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حوزه ی انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با وجود دکتر علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی با سرعت هر چه تمام در حال سپری شدن است، اما آیا از این فرصت پیش آمده  قدر شناسی و موقعیت شناسی شده و تاچه اندازه توانسته ایم بهره ی کافی را به نفع استان ببریم؟ جای سوال است.

به اذعان همه صاحب نظران و از منظر انصاف اینکه علی نیکزاد اگر در ایام انتخابات از حوزه انتخابیه ی کلانشهر تهران به صحنه می آمد و با رای بالایی هم وارد بهارستان می شد دور از انتظار نبود، اما وی تعصب و خدمت به زادگاه خود (اردبیل) را ترجیح داد و با بالاترین آرا را کسب و وارد ساختمان مجلس در بهارستان شد.

اما این محبوبیت صرفا محدود به اردبیل و خطه های آذربایجان نبود و دیری نپایید که وکلای ملت در مجلس با شناخت تجارب و ظرفیت وی او را در هیات رئیسه و نایب رئیس اول مجلس برگزیدند.

همگان نیکزاد را مرد عمل و اجرایی می شناسند و در قامت نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی، قامت خدمت را برای توسعه و آبادانی کشور خم کرده است و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

در این میان سهم استان اردبیل با وجود نماینده ای در تراز رده بالای نظام و مجلس و توانمند تا چه مقدار است و برای اعتلای حق و حقوق عامه ی مردم اردبیل چه اقداماتی صورت گرفته؟ جای تامل و درنگ است.

مدیران کل و استاندار انقلابی اردبیل از توانایی ها و تجربیات والبته حمایت های این خادم ملت باید استفاده کافی را برده و استان اردبیل را جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشت، چاره اندیشی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن گشایش کنند در غیر اینصورت فرصت ها بسیار کم و زود گذر خواهد بود و چنین موقعیت یا فرصتی شاید تا دوره ها و سالها دست ندهد.

عسگر گنجه – خبرنگار

انتهای خبر/