نوبخت: تمامی اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اختصاص می‌یابد
نوبخت: تمامی اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اختصاص می‌یابد
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص تمامی اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، محمدباقر نوبخت عصر امروز در سفر به استان اردبیل در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تمام اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در بخش راه و محورهای مواصلاتی که به میزان ۳۰۰ میلیارد است اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تا پایان سال شاهد اختصاص تمامی این اعتبارات خواهیم بود افزود: از میزان اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری به استان اردبیل ۵ برابر تخصیص یافته است.

نوبخت با تاکید بر این که شاهد تحول عظیمی در بحث پروژه‌های عمرانی خواهیم بود تصریح کرد: از زمان سفر دوم ریاست جمهوری به استان اردبیل نیز تاکنون بخشی از اعتبارات اختصاص یافته به بخش‌های مختلف این استان تخصیص یافته است که مابقی اعتبارات مورد نظر نیز در نیمه نخست سال تخصیص می‌یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به توسعه راه‌های استان اردبیل بیان کرد: برای توسعه و گسترش شبکه راهی و محورهای مواصلاتی مناطق مختلف استان اردبیل در صورت نیاز به اعنبارات لازم هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و به قولی که داده‌ایم عمل خواهیم کرد.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : تسنیم