موفقیت استان اردبیل در اجرای طرح شهید سلیمانی “مقابله با کرونا”
موفقیت استان اردبیل در اجرای طرح شهید سلیمانی “مقابله با کرونا”
اکبر بهنامجو استاندار اردبیل گفت: اردبیل عملکرد مطلوبی در طرح شهید سلیمانی دارد و به همین منظور 45 هزار کیت تشخیصی کرونا به این استان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، جلسه هماهنگی قرارگاه کنترل بیماری کرونا و طرح شهید قاسم سلیمانی در اردبیل با حضور مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برگزار شد و در این حلسه نسبت به اجرای موفق این طرح نظرات و پیشنهاداتی ارائه شد.

همچنین در ادامه نسبت به همکاری و مساعدت خوب اصنافیان و بازاریان اشاره شد و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبنای کار قرار گرفت.

همکاری خوب اصناف و بازاریان در اردبیل

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل صبح امروز در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل عملکرد مطلوبی در طرح شهید سلیمانی دارد و به همین منظور ۴۵ هزار کیت تشخیصی کرونا به این استان اختصاص یافته است و نتایج ملموسی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به این که ۱۶ هزار تست کرونا در ۴۷ روز گذشته با موفقیت اجرا شده است، گفت: در روزهای آینده ۱۵ هزار کیت تشخیصی دیگر به استان ارسال می‌شود که در راستای قرنطینه‌سازی هوشمند افراد اقدامات لازم و مناسب انجام یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در مجموع سه هزار و ۳۰۰ مورد مثبت کرونا از ۱۶ هزار تست مشخص شده و در این زمینه اصناف و بازاریان همکاری و مشارکت‌های خوبی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشتند که در فروکش کردن این بیماری بسیار حائز اهمیت بوده است.

انتهای خبر/