موانع مجموعه پل شیشه‌ای برطرف می‌شود
موانع مجموعه پل شیشه‌ای برطرف می‌شود
فرماندار اردبیل گفت: رفع موانع پروژه پل هیر از جمله ساماندهی جاده دسترسی و معارض اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، مسعود امامی‌یگانه در جلسه شورای اداری شهر هیر از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار به بخش هیر خبر داد و اظهار داشت: انتظار می‌رود با استفاده از ظرفیت نمایندگان منطقه در مجلس شورای اسلامی اعتبارات ملی برای پروژه‌های شهر هیر جذب شود.

وی افزود: مهم‌ترین مطالبه مردم منطقه هیر در حوزه آب شرب و راه های روستایی است که در این زمینه از اعتبارات منطقه ای و دستگاه‌های اجرایی اقداماتی انجام شده و نیاز است با تلاش نمایندگان منطقه اعتبارات ملی جذب شود که مجموعه استانداری اردبیل و نمایندگان منطقه برای تسریع روند پروژه های هیر وتحقق مطالبات مردم اهتمام ویژه‌ای دارند.

امامی یگانه از اجرای طرح آبیاری نوین در اردبیل به ویژه بخش هیر خبر داد و تصریح کرد: تحقق مطالبات کشاورزان منطقه به ویژه سیب زمینی کاران نیز اولویت است که در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شده و می‌شود.

فرماندار اردبیل از همراهی مردم اردبیل و هیات‌های عزاداری و ریش سفیدان در برگزاری مراسم عزاداری بارعایت فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد و ادامه داد: این مراسمات در هیر نیز به صورت مناسب و با همراهی مردم و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی همچنین در بازدید از مجموعه پل شیشه‌ای هیر بیان کرد: مجموعه پل معلق شهر هیر تحول عظیمی در بخش اقتصادی و گردشگری منطقه به وجود آورده است و هیر را به عنوان قطب جدیدگردشگری در کشور تبدیل کرده است که نیازمند توسعه وتکمیل زیرساخت های گردشگری در منطقه است.

امامی یگانه اظهار کرد: رفع موانع پروژه پل هیر از جمله ساماندهی جاده دسترسی و معارض اولویت است و برطرف می‌شود تا دغدغه و نگرانی‌های سرمایه گذار مجموعه پل معلق هیر برطرف شود.

فرماندار اردبیل از همت و تلاش سرمایه‌گذار پل معلق هیر، شهرداری، شورای شهر هیر و میراث فرهنگی و مردم منطقه در راه‌اندازی پل هیر قدرانی کرد افزود: حمایت از سرمایه گذاران جزو اولویت‌های مهم و اساسی است و زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه فراهم شده است.

انتهای خبر/