مهمانسرای دوبلکس!مسکن مدیر درمان بومی!
مهمانسرای دوبلکس!مسکن مدیر درمان بومی!
سال گذشته با دستور جناب آقای دکتر و قبل از تشریف فرمایی وي به این منزل حدود 150 میلیون تومان از محل اعتبارات اداره (دسترنج کارگران) برای نصب دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات مورد صلاحدید هزینه شده است . یعنی اجاره 200 ماه پیشکش برای استقرار اين مدیر استان شده است!.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام بنقل از عصر خبر، گفته می شود مدیر درمان منصوب در دولت روحانی درسازمان تامین اجتماعی در یکی از مهمانسرای دوبلکس این مدیریت که در بهترین نقطه شهرک حافظ واقع شده و ارزش ریالی مازاد بر یکصد میلیارد ریال دارد زندگی می کند.
جالب است بدانید جناب آقای دکتر که وضع مالی خوبی هم دارد در مهمانسرای این اداره سکونت کرده و از بابت سکونت در این خانه دوبلکس متعلق به کارگران زحمتکش کشور، ماهانه حدود هفتصد هزار تومان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می نماید .
 گفته می شود که سال گذشته با دستور جناب آقای دکتر و قبل از تشریف فرمایی وی به این منزل حدود ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره (دسترنج کارگران) برای نصب دوربین مدار بسته و سایر تجهیزات مورد صلاحدید هزینه شده است . یعنی اجاره ۲۰۰ ماه پیشکش برای استقرار این مدیر استان شده است! .
دکتر میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه خود تاکید کرده است: ما امانتدار مردم ایم و باید مناسبات را به شکل عادلانه ترسیم کنیم. عزل و نصب ها باید با شاخص های مدنظر وزیر رفاه صورت گیرد. دست اندازی ها با هر رویکردی باید قطع شود. یکی از شعارهای اصلی دولت فسادستیزی است. همانند حضور در اتاق شیشه ای، زمینه فساد در تامین اجتماعی باید برچیده شود. افراد نزدیک به فساد از این سیستم دور خواهند شد.
انتهای خبر/