حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در دیدار مدیر کل بهزیستی این استان گفت: دستگاه قضائی اردبیل در تمامی تصمیمات اتخاذ شده منفعت مردمی را در نظر می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت: دستگاه قضائی اردبیل در تمامی تصمیم‌های اتخاذ شده منفعت مردمی را در نظر می‌گیرد که به همین منظور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به این که تمام توان و تلاش خود را برای حمایت از مجموعه‌هایی همچون بهزیستی به کار می‌گیریم، بیان کرد: مجموعه قضائی استان در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و کلیه خدمات و وظایف را به خوبی و با اشرافیت کامل اجرا می‌کند که در این راستا نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تعامل موثر و حائز اهمیت با سایر دستگاه‌های اجرایی نیازمند اتخاذ تصمیم‌های درست و سازنده و به نفع مردمی است که با هم‌افزایی و تعاملات همه‌جانبه مسیر رسیدن به اهداف مورد نظر میسر خواهد شد که بنابراین دستگاه قضائی استان در این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

کثیرلو ادامه داد: دستگاه قضائی همیشه جانبدار حق است و اجازه نمی‌دهد تا هیچ حقی پایمال شود که تحقق اهداف این موضوع نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه و برنامه‌ریزی‌های اساسی و مهم در این زمینه است.

بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در ادامه تصریح کرد: به دنبال تعامل و هم‌افزایی‌های بیشتر در راستای ارتقای سطح کیفی به جامعه هدف هستیم که این مهم در سایه حمایت‌های جدی از اقشار آسیب‌پذیر محقق می‌شود و در این زمینه درصدد هستیم تا زمینه خدمات متنوع و گسترده را به هم‌استانی‌ها فراهم کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تعداد مستمری بگیران بهزیستی را ۱۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در همین رابطه ۳۲ هزار پرونده مستمری بگیر تشکیل شده که با احتساب بعد خانوار ۴۸ هزار را شامل می شود و از این طریق خدمات مختلفی را دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/