سید حامد عاملی استاندار اردبیل از برقراری ملاقات و دیدار مردمی خبر داد و از مدیران استان نیز این موضوع را خواستار شد.

به گزارش آذرسلام، سیدحامد عاملی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: تدوین و اجرای پروژه‌های پیشران از ضرورت‌های اساسی استان است و تمام مدیران و فرمانداران باید در این زمینه مشارکت کنند.

وی افزود: اکثر پروژه‌های پیشران توسعه استان تهیه و تدوین شده و در مرحله بررسی است.

 

مهلت یک هفته‌ای به مدیران برای ارائه پروژه‌ها

استاندار اردبیل بیان کرد: سند آمایش، سند توسعه شهرستان‌ها و سند اشتغال روستایی به صورت جداگانه برای هر شهرستان تدوین می‌شود که مسؤولان استان موظف هستند در عرض یک هفته پروژه‌ها را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه دهند.

 

وی ادامه داد: احداث بزرگراه‌ها، راه آهن، اجرای طرح‌های تولیدی، طرح‌های گردشگری و ایجاد شهرک‌های گلخانه‌ای نمونه‌ای از پروژه‌های پیشران توسعه هستند که اگر این پروژه‌ها به درستی اجرا شوند، تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان‌ها بهبود می‌یابد و شاهد توسعه استانی و شهرستانی خواهیم بود.

 

عاملی تصریح کرد: تولید، اشتغال و تامین رفاه عمومی در دستور کار دولت قرار دارد و باید همه دستگاه‌های اجرایی در تحقق این اهداف پیشقدم باشند.

 

وی رسیدگی به مشکلات مردم را از اولویت‌های مدیران اجرایی برشمرد و تشریح کرد: امروزه مردم با گرفتاری‌های متعددی مواجه هستند و انتظارات از دولت بیشتر شده است، بنابراین لازم است مدیران نسبت به این مشکلات و حل آن بی‌تفاوت نباشند.

 

استاندار اردبیل تأکید کرد: مدیری که انگیزه لازم را برای حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ندارد به درد نمی‌خورد و این طرز تفکر و عملکرد مورد قبول دولت نیست.

 

وی از برقراری ملاقات مردمی در استانداری طی آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز حتما ملاقات عمومی با مردم را در برنامه هفتگی خود داشته باشند تا از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دهند.

 

انتهای خبر/