ملاقات‌های مردمی مدیران، به طور مرتب، استمرار می‌یابد
ملاقات‌های مردمی مدیران، به طور مرتب، استمرار می‌یابد
مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری اردبیل گفت: حسب مطالبه و دستور استاندار محترم در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، ملاقات‌های مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران، پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شوند و این نشست‌ها به صورت مرتب، استمرار خواهند یافت.

به گزارش آذرسلام به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل،مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری اردبیل گفت: حسب مطالبه و دستور استاندار محترم در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، ملاقات‌های مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران، پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شوند و این نشست‌ها به صورت مرتب، استمرار خواهند یافت.

پرویز پرزور، هدف از پایایی این نشست‌ها را کمک به برطرف شدن مشکلات مردم و تسهیل و تسریع دردریافت و پی گیری درخواست ها و مشکلات مردمی و افزایش اعتماد عمومی و جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: بدون تردید امروز رسالت تمام دستگاه های اجرایی استان پاسخگویی به مطالبات مردم می باشد.

وی در ادامه افزود: روحیه مردمی داشتن و انس با مردم، تماس با مردم، از نزدیک پای صحبت مردم نشستن، راهکاری را برای مشکلات مردم نشان دادن، به عنوان یکی از شاخص های محوری دولت انقلابی و مردمی، موردتاکید استاندار محترم بوده و این موضوع را با جدیت درحال پی گیری هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ساعات پیش بینی شده برای دیدارهای موصوف را از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر اعلام و تصریح نمود: بازرسانی از دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری، هر هفته، بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده از ۱۵ دستگاه اجرایی، بازدید و بر تشکیل جلسات مردمی مدیران و لغو کلیه ماموریت ها و جلسات غیرضروری توسط مدیران، نظارت خواهند کرد.

مشاور استاندار اردبیل توضیح داد: ملاقات‌های عمومی مسوولان آن تعداد از شرکت‌های دولتی که پنج‌شنبه‌ها تعطیل هستند در روزهای چهارشنبه، انجام شدنی است.

گفتنی است ملاقات مردمی سیدحامد عاملی استاندار اردبیل نیز امروز پنج‌شنبه، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در استانداری انجام شد و استاندار با تعدادی از اهالی که از مناطق مختلف استان، مراجعه کرده بودند دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

انتهای خبر/