معاون اول قوه قضائیه: در ایام انتخابات، آرامش و امنیت نباید مخدوش شود/تودیع ومعارفه رئیس کل دادگستری استا اردبیل
معاون اول قوه قضائیه: در ایام انتخابات، آرامش و امنیت نباید مخدوش شود/تودیع ومعارفه رئیس کل دادگستری استا اردبیل
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در سفر به اردبیل گفت: نامزدهای انتخاباتی اخلاق و قوانین اسلامی را رعایت و از رفتارهای غیراخلاقی اجتناب کنند..

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: از این که در استان اردبیل وحدت، همراهی و همدلی مردم و مسئولان برقرار بوده جای خوشحالی دارد.

محسنی‌اژه‌ای افزود: عتباتی در طول مدت فعالیت دو ساله خود تلاش وافری در جهت ایجاد امنیت و آرامش را در استان اردبیل داشت که این توفیقات با همدلی و همکاری بوجود آمد.

وی همچنین با تشکر از پذیرش مسئولیت کثیرلو گفت: در این شرایط پذیرفتن مسئولیت آسان نیست زیرا با پذیرفتن این مسئولیت رسالت خطیر و حساسی بر عهده تک تک مسئولان است.

اژه‌ای با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا شرکت و حضور مردم در این حماسه کمرنگ شود.

وی اظهار کرد: انتخابات ما مانند انتخابات انگلیس و آمریکا نیست و کاندیدها نباید اخلاق اسلامی را در این زمینه از یاد ببرند.

اژه‌ای بیان کرد: امیدواریم تمامی نامزدها چه شورا و چه ریاست حمهوری تمامی اخلاقات اسلامی را رعایت کنند، و اگر رعایت نکنند، تکلیف همه اعضا و دستگاهای اجرایی را مضاعف خواهند کرد.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی اخلاق و قوانین را رعایت کنند و از رفتارهای غیراخلاقی اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد به امنیت کشور و آرامش مردم لطمه وارد شود گفت: متخلفان فکر نکنند چون ایام انتخابات است اجازه تخطی از قانون به آنان داده خواهد شد.

انتهای خبر/