مراکز واکسیناسیون افزایش یابد/سریعا دز سوم واکسن کرونا زده شود
مراکز واکسیناسیون افزایش یابد/سریعا دز سوم واکسن کرونا زده شود
گروه استان‌ها ــ معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ملزم به اجرای برنامه‌ها با حساسیت و دقت بیشتری هستیم و تاکید بر این است که مردم تحت پوشش حداکثری دز واکسن سوم قرار بگیرند .

به گزارش آذرسلام رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: لازم و ضروری است که اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی از طریق رسانه‌ها و اجرای پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل مورد توجه واقع شود که این مهم برای پیشگیری از انتشار سویه جدید کرونا یعنی اومیکرون امری لازم و ضروری است و در استان اردبیل باید مورد توجه واقع شود.

وی ادامه داد: ملزم به اجرای برنامه‌ها با حساسیت و دقت بیشتری هستیم و تاکید بر این است که مردم تحت پوشش حداکثری دز واکسن سوم قرار بگیرند که به همین منظور درصدد هستیم مراکز تزریق واکسن و مراکز تجمیعی را افزایش دهیم و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

در ادامه شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل نیز بیان کرد: همه مردم باید نسبت به نحوه شیوع کرونا توجه داشته باشند و کسانی که دز سوم واکسن خود را دریافت نکنند ایمنی کافی را ندارند که به همین منظور دریافت دز سوم در حال حاضر اولویت اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

وی ادامه داد: رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده ماسک حائز اهمیت است و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تهویه در فضاهای بسته باید مورد توجه ویژه و اساسی قرار گیرد.

انتهای پیام/