محمدرضا گلزار ازدواج کرد
محمدرضا گلزار ازدواج کرد
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد رضا گلزار به همراه خانمی از محضر خارج می‌شود. همچنین این بازیگر در استوری اخیر خود در اینستاگرام قلبی بر روی دست چپ خود گذاشته است.

به گزارش آذرسلام، ظاهرا رضا گلزار آب پاکی را روی دست تمام طرفداران و عاشقان دلخسته اش ریخت و با انتشار تصاویری از خود در لباس دامادی، و فیلم کوچکی در لحظه سوار شدن به ماشین همراه عروس خانم، خبر ازدواجش را علنی اعلام کرد.

فن پیج های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست هایی در صفحات خود ازدواج هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. همچنین محمدرضا گلزار نیز در صفحه خود یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی منتشر کرد.

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران؛ بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد. وی با ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد. این بازیگر در استوری خود در اینستاگرام با کت و شلوار دامادی قلبی بر روی دست چپ خود گذاشته است.

همسر محمدرضا گلزار کیست؟

خبر ازدواج  رضا گلزار همیشه سوژه داغ فضای بوده است. چند وقتی بود که درباره این آقای بازیگر و دختری به نام آیسان قاسمی شایعاتی شنیده می شد که این دو باهم در رابطه هستند. یکی دوباری هم هردو باهم در مکان های عمومی دیده شدند مثل کنسرت گرشا رضایی که گلزار همراه آیسان قاسمی کنار هم با حالت دوستانه نشسته بودند. شایعاتی هم وجود داشت که در روزهایی که گلزار به کرونا مبتلا شده بود، این خانم به بیمارستان محل بستری وی رفت و آمد زیادی داشت. اما هنوز مشخص نیست محمدرضا گلزار با چه کسی ازدواج کرده است و باید منتظر ماند تا عکس و تصاویر بیشتری از مراسم ازدواج گلزار منتشر شود.

انتهای خبر/

  • منبع خبر : سلام نو