محدودیت های ترافیکی روز ۱۳ آبان اعلام شد
محدودیت های ترافیکی روز ۱۳ آبان اعلام شد
سیدحجت فتاحی رئیس پلیس راهور استان اردبیل محدودیت تردد و ترافیک راه پیمایی روز ۱۳ آبان را تشریح کرد.

سیدحجت فتاحی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار داشت: در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز ۱۳آبان محدودیت و تمهیدات ترافیکی در محل اجرای مراسم از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی گفت: در این راستا در جهت ارتقاء ایمنی تردداقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی در۲فاز انجام خواهد شد که به شرح ذیل خواهد بود.

فاز اول:از ساعت۲۴۰۰شب روز پنجشنبه توقف هر نوع وسیله نقلیه در حدفاصل میدان شریعتی تا چهاراه بازار ممنوع بوده در صورت توقف از طریق جرثقیل به مکان ایمنی منتقل خواهد شد.

فاز دوم:از ساعت ۰۸۰۰صبح روز ۱۳آبان تا اتمام مراسم تردد هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل ایستگاه سرعین،تقاطع۱۵خرداد،سه راهی دانش به طرف میدان شریعتی و میدان شریعتی به طرف چهاراه امام چهاراه ورزش خیابان شیخ صفی به طرف چهاراه امام و چهاراه امام به طرف بازار چهاراه پیر عبدالملک چهاراه عالی قاپو چهاراه امام حسین به طرف چهاراه بازار محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.
سرهنگ فتاحی بیان کرد: از عموم همشهریان درخواست می شود ضمن همکاری با عواملین پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز از خیابان های هم جوار به عنوان مسیرهای جایگزین تردد  کنند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده