ماجرای پخش فیلم های مبتذل در صدا و سیما چه بود؟ + جزییات
ماجرای پخش فیلم های مبتذل در صدا و سیما چه بود؟ + جزییات
فریدون حسنوند نماینده مجلس در یک برنامه تلویزیونی درباره ماجرای اتهام «توزیع فیلم مستهجن» به صدا و سیما در دوره ضرغامی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، سیدعزت‌الله ضرغامی رییس سابق صدا و سیما بوده است. اکنون ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است. ضرغامی طرفدار لغو روادید است. ضرغامی معتقد است باید دنبال تسهیل رفت‌وآمد گردشگران بود. در ادامه پرده برداری از ماجرای اتهام «توزیع فیلم مستهجن» به صدا و سیما در دوره ضرغامی را بخوانید.

توضیحات فریدون حسنوند

فریدون حسنوند نماینده مجلس در یک برنامه تلویزیونی گفت: زمانی که آقای ضرغامی رییس صدا و سیما بود، ما هم در کمیسیون فرهنگی بودیم و بحث ماهواره بود. با هماهنگی صدا و سیما و مجلس، گروهی به چند کشور دنیا اعزام شدند تا وضعیت ماهواره و مدیریت آن را بررسی کنند.

در این فیلم که گفت و گو که ۱۶ مرداد پخش شده و اکنون در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود،  او ادامه داد: آقای ضرغامی، اعضای کمیسیون فرهنگی را دعوت کرد و یک فیلم ویدویی داد و با هزار شرمندگی گفت این فیلم از فیلم های مستجهن است. از شبکه های ماهواره ای این را گرفته ایم. این را امشب به خانه ببرید و دور از چشم اعضای خانواده و به صورت خصوصی ببینید.

شکایت به رهبری

حسنوند گفت: چند روز بعد، به رهبری مراجعه و شکایت کرده بودند که صدا و سیما دارد فیلم مستجهن توزیع می کند. مسئولان صدا و سیما هم گفتند ما این را دادیم به صورت خصوصی و دور از خانواده به عنوان نماینده مجلس ببینید تا همه واقعیات را دیده باشید. برنامه های ورزشی و کشاورزی و اقتصاد را ببینید و این فیلم را هم ببینید. شما که نتوانستید در اتاق خودتان این فیلم را ببینید و به رهبری شکایت کردید چطور می خواهید اجازه بدهید، این فیلم ها را مردم ببینید؟.

انتهای خبر/