لزوم رفع ایراد فنی خودروها در فصل سرما
لزوم رفع ایراد فنی خودروها در فصل سرما
سرهنگ سید حجت فتاحی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از رانندگان خواست اشکالات فنی خودرو را قبل از سفر رفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، با ورود به فصل پاییز و زمستان سرهنگ سید حجت فتاحی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل توصیه های مهمی به رانندگان یادآور شدند.

وی تاکید کرد: لزوم بازبینی سیستم گرمایشی خودرو، بررسی وضعیت برف پاک کن وسیله نقلیه، کنترل وضعیت آج لاستیک های خودرو، استفاده از لاستیک های یخ شکن هنگام رانندگی در جاده های برفی و لغزنده، همراه داشتن زنجیر چرخ مناسب و کسب مهارتهای کافی در استفاده از آن ضرورت دارد.

وی همچنین به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: حرکت با سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت غیر مجاز ، پرهیز از تغییر مسیر ناگهانی و گردش سریع، رعایت فاصله طولی، رعایت حق تقدم رانیز از جمله موارد ضروری مورد انتظار از رانندگان است.

سرهنگ  فتاحی در پایان از آمادگی کامل این یگان برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم استان اردبیل در این فصول خبر داد و از مردم خواست تا با احترام به قانون و رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی، بیش از پیش خدمتگذاران خود در پلیس راهور را یاری کنند.

انتهای خبر/