قطعیت شرکت در انتخابات شورای شهر را اعلام می کنم/با قوت و قدرت طرح های بر زمین مانده را اجرا خواهیم کرد
قطعیت شرکت در انتخابات شورای شهر را اعلام می کنم/با قوت و قدرت طرح های بر زمین مانده را اجرا خواهیم کرد
ذکی الله خوشبخت رئیس شورای شهر دوره چهارم اردبیل با تایید حضور قطعی در انتخابات آتی شورای شهر گفت: اولویت اصلی احیا و اجرای طرح های عمرانی بر زمین مانده و ایجادپیوستگی بین محلات شهر خواهد بود.

ذکی الله خوشبخت رئیس سابق شورای شهر اردبیل ( دوره چهارم ) در گفتگوی اختصاصی با آذرسلام، از حضور قوی و جدی در انتخابات آتی شورای شهر اردبیل خبر داد.

 

خوشبخت با بیان اینکه چندین طرح و پروژه های مهم شهری بر زمین مانده که فصلی از زیبایی اردبیل و ارتباط درون شهر با بیرون شهر از مبادی های اصلی را میسر می سازد و همچنین حلقه مفقوده اتصال شهرک های جدید با یکدیگر هست را با جدیت و قدرت دنبال خواهد کرد، تصریح کرد: در این زمینه با صاحبان اندیشه و منصب و قدرت نیز رایزنی و جمع بندی شده است.

 

وی که از مجریان مصّر طرح شهید گاه اردبیل و دیگر طرح های بر زمین مانده هست گفت: شهیدگاه به آن جایگاه و معماری که باید می رسید هنوز نرسیده است و در برخی نقطه های شهر مردم در تردد پیاده یا با خودرو دچار سردرگمی و کلافگی و نهایتا جریمه می شوند که باید طرح های بر زمین مانده را سریعا پیاده و اجرایی کرد.

 

رئیس سابق شورای شهر اردبیل با بیان اینکه به هیچ عنوان راضی نیست به هر قیمتی آراء لازم را کسب کند تاکید کرد: بلحاظ عمل به فرمامین مقام معظم رهبری و ستاد کرونا در رعایت پروتکل های بهداشتی قطع زنجیره ویروس کرونا؛ اکثر قوت و توان معرفی برنامه ها را در فضای مجازی دنبال و به اطلاع مردم شهر اردبیل خواهد رساند.

 

ذکی الله خوشبخت که کارنامه قابل قبولی در دوره مدیریت شورای اسلامی شهر اردبیل را دارد افزود: بعد از گذشت چند سال از راکد بودن طرح های عمرانی و معماری اردبیل این شهر جایگاه واقعی و معماری واقعی خود را نیافته است و این دغدغه باعث انگیزش و انرژی برای حضور مجدد شده که با یاری مردم و انتخاب آنها خدمت گزاری را ادامه خواهیم داد.

گفتنی است ذکی الله خوشبخت کاندیدای دوره چهارم انتخابات شورای شهر اردبیل بود که با کسب حدود ۱۷ هزار رای مردم وارد شورای شهر شد و با انتخاب اعضای شورای شهر به عنوان رئیس شورای شهر دوره چهارم اردبیل را در کارنامه خود ثبت کرده است.

انتهای خبر/

 

  • نویسنده : سیدمهدی قدیرزاده