قدردانی رئیس دادگستری استان اردبیل از مردم / پیام تبریک به رئیس جمهور منتخب
قدردانی رئیس دادگستری استان اردبیل از مردم / پیام تبریک به رئیس جمهور منتخب
حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس جدید دستگاه قضائی استان اردبیل از حضور پرشور انتخاباتی مردم استان اردیبل قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی آذرسلام، حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس دستگاه قضائی استان اردبیل با صدور پیام تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت از حضور پرشور مردم استان اردبیل در انتخابات ریاست جمهوری و شورا های شهر و روستا قدردانی کرد.

دراین پیام آمده است:

بسمه تعالی
حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهمور محترم منتخب جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
بار دیگر ملت شریف ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پر برکت امام راحل و امانت گرانبهای شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و حماسه ی ماندگار دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند.
حضور میلیونی احاد ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری و مهر بطلانی بر ماه‌ها جنگ روانی بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم بود؛ دشمنانی که پس از اعمال بی‌سابقه‌ترین و ظالمانه‌ترین جنگ اقتصادی تاریخ علیه ایران، رویگردانی ملت از آرمان‌های بلند خود را در خیال خام‌شان می‌پروراندند.

اینجانب به نمایندگی از تشکیلات قضایی استان اردبیل با قدردانی از مردم نجیب و شریف ایران بالاخص مردمان ولایت مدار و انقلابی استان اردبیل برای خلق این حماسه بزرگ و تاریخی، پیروزی حضرتعالی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم. امید است به پشتوانه آرای ملت ایران، رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) درایت و مدیریت جنابعالی، با همراهی و هم‌یاری تمامی وفارادان به انقلاب و جمهوری اسلامی و نیز بکارگیری تمامی ظرفیت‌های کشور شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش میهن اسلامی ایران عزیز باشیم.
حسین کثیرلو

 

*بازدید رئیس دادگستری جدید استان اردبیل از شورای حل اختلاف اردبیل

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستر ی استان در این بازدید ضمن تبریک فرا سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، از حضور میلیونی و باشکوه مردم در انتخابات قدردانی کرد.

وی با تشریح اهمیت رسالت شورا های حل احتلاف، از تلاش های شبانه روزی و جهادگونه اعضای شوراهای حل احتلاف استان در ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه قدردانی نموده و خاطر نشان کرد: یکی از اولویت دستگاه قضایی نگاه حمایتی به شوراهای حل اختلاف است و این رویکرد به جد در دادگستری استان ادامه می یابد.

رئیس کل دادگستری استان با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد شورا های احل اختلاف استان بر لزوم استمرار و تداوم تلاش ها بر مبنای برنامه های اتخاذ شده برای سال ۱۴۰۰ دادگستری استان که در راستای بهبود بخشیدن بیش از پیش وضع موجود اتخاذ شده است، تأکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید، با ضروری خواندن تعیین تکلیف پرونده های اجرای احکام اظهار داشت: یقیناً تسریع در تعیین تکلیف پرونده های اجرای احکام موجب افزایش رضایتمندی عمومی از دستگاه قضایی خواهد شد.

پیش از سخنان رئیس کل دادگستری استان حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس شوراهای حل اختلاف استان گزارشی از اقدامات و عملکرد شوراهای حل اختلاف استان ارایه کرد.
سرکشی به شعبات شوراهای حل اختلاف، دیدار با اعضاء و کارکنان شورا و نیز پاسخگویی به درخواست ها و سوالات ارباب رجوع از دیگر برنا مه های بازدید دو ۲ ساعته رئیس کل دادگستری استان بود.

 

*حضور رئیس کل دادگستری استان با همراهی دادستان مرکز استان و اعضای شورای قضایی استان در مزار شهدای بهشت فاطمه صبح امروز دوشنبه

در ایام کرامت و طلیعه هفته قوه قضاییه به منظور تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب و امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان به همراه مسئولان تشکیلات قضایی استان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمه با نثار فاتحه و گل افشانی، به مقام شامخ شھدای ھشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

انتهای خبر/